محتوای خبری معاونت غذا و دارو

به همت معاونت غذا و دارو تهران:

دومین روز برگزاری برنامه دوره آموزشی تجهیزات و ملزومات پزشکی تخصصی ارتوپدی

دومین دوره برنامه آموزشی تجهیزات و ملزومات پزشکی تخصصی ارتوپدی باهدف آشنایی بااقلام تجهیزات پزشکی و آموزش آناتومی برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، در دومین روز از برگزاری برنامه دوره آموزشی تجهیزات و ملزومات پزشکی تخصصی دکتر محمدرضا گلبخش فوق تخصص ستون فقرات و استادیار دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص معرفی عمل های اسپاین و شکستگی های منجربه عمل اسپاین وآشنایی با وسایل توضیحاتی را به تفضیل بیان کرد.
وی همچنین در ادامه : در خصوص معرفی آناتومی ستون فقرات، معرفی انواع شکستگی های مهره های کمری و گردنی به تفکیک و معرفی انواع ایمپلنت های جراحی در ستون فقرات نیز توضیحاتی را ارائه و به بحث و تبادل نظر پرداخت.
فوق تخصص ستون فقرات و استادیار دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز در خصوص تجهیزاتی مانند ست کیج گذاری، ست پدیکولار اسکرو، ست انتریور گردن و پوستریور گردن را به حاضرین در جلسه بصورت عملی آموزشهای لازم را ارائه داد و درپایان به سوالات حاضرین در جلسه پاسخ داد.
در ادامه برنامه آموزشی دکتر آزادبخت رزیدنت ارشد فک و صورت دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص معرفی عمل های فک و صورت و آشنایی با وسایل مرتبط با موضوع مورد بحث خود نیز توضیحات کامل و جامعی را ارائه داد.
توضیح اینکه دومین روز از برگزاری برنامه دوره آموزشی تجهیزات و ملزومات پزشکی تخصصی ارتوپدی روز چهارشنبه 15 شهریور ۹۶ با حضورمهندس درویش رییس اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه تهران، دکتر محمدرضا گلبخش فوق تخصص ستون فقرات و استادیار دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر آزادبخت رزیدنت ارشد فک و صورت دانشگاه علوم پزشکی تهران و جمعی از داروسازان، مهندسین پزشکی،کارشناسان اتاق عمل و پرستاران دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور در سالن اجلاس ساختمان دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

کلمات کلیدی
خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر