محتوای خبری معاونت غذا و دارو

طرح کاشت نهال به یاد شهدا به همت معاونت غذا و دارو

در آستانه فرا رسیدن بهار طبیعت و به مناسبت روز شهید، طرح کاشت نهال به یاد شهدا در معاونت غذا و دارو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو در آستانه فرا رسیدن بهار طبیعت و به مناسبت روز درختکاری و اشاعه فرهنگ غرس نهال در طبیعت، آیین کاشت 2 اصله نهال به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس، انقلاب و مدافع حرم توسط فرزندان شهدای معاونت غذا و دارو ظهر روز چهارشنبه 22 اسفند 97 در محوطه ساختمان شماره 2 دانشگاه برگزار شد.
 دکتر نجاریان مشاور اجرایی معاونت غذا و دارو در این مراسم گفت: شهدا امنیت را برای ما به ارمغان آوردند و همه ما در برابر این ازخودگذشتگی مسئولیم و شایسته است به نشان قدردانی از ایثار این حماسه‌سازان درحرکتی نمادین با همکاری اداره منابع طبیعی به یاد هر شهید نهالی بکاریم.
وی افزود: شایسته است در این حرکت معنوی و حیات‌بخش که با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران این معاونت انجام شود تا در کنار خانواده‌های این عزیزان یاد و خاطره شهدای خود را زنده کنیم.
در این مراسم فرزند شهید ناصری دل نوشته خود را به یاد پدر شهیدش ارائه کرد و در پایان با اهداء گل و شیرینی از این عزیزان و همکاران ساختمان شماره 2 دانشگاه قدردانی و پذیرایی شد.
این مراسم با حضور دکتر نجاریان مشاور اجرایی معاونت غذا و دارو، مهندس پارسایی مدیریت دفترسلامت منطقه شش، مهندس علیزاده کارشناس سلامت سرای محله بلوار کشاورز، هنگامه مرحمتی کارشناس سلامت سرای محله وصال، جمعی از فرزندان شهدای معاونت و جمعی از کارکنان ساختمان شماره 2 و معاونت برگزار شد.

 

کلمات کلیدی
خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر