محتوای خبری معاونت غذا و دارو

به مناسبت روز مهندس

قدردانی معاون غذا و دارو دانشگاه از مهندسان معاونت غذا و دارو

معاون غذا و دارو دانشگاه به مناسبت 5 اسفند روز بزرگداشت خواجه‌نصیرالدین طوسی و روز مهندس از مهندسان این معاونت قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا  دارو، دکتر منان حاجی محمودی معاون غذا و دارو دانشگاه روز دوشنبه 5 اسفند 98 با اهدا لوح از زحمات مهندسان معاونت قدردانی و تشکر  کرد و این روز پرافتخار را تبریک گفت.
در متن لوح تقدیر آمده است:
پنجم اسفندماه، خجسته زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی و مهندس برجسته تاریخ علم این سرزمین، خواجه نصیرالدین طوسی، روز ملی مهندس نامگذاری شده است،‌‌ همان شخصیتی که باید از وی به عنوان پایه گذار عصر نوین علم و تکنولوژی ایرانی نام برد.
نگاه علمی و تخصصی به موضوعات و مسائل روزمره زندگی بشر همواره و در تمام اعصار و زمان اهمیت ویژه‌ای داشته است و در این زمینه ایرانیان در زمره پیشگامان محسوب شده و اندیشه های ناب و نگاه مدقانه دانشمندان تاریخ پرافتخار ایران اسلامی، نظیر خواجه نصیرالدین طوسی، فارابی، ابوریحان بیرونی و ابن سینا موید این ادعا و در عصر حاضر نیز الهام بخش طرح‌های نو در جهان به شمار می‌رود.
مهندسان به عنوان سرمایه تخصصی کشور، قادرند با بهره مندی از قدرت تحلیل و تضارب آراء مطروحه در عرصه‌های علمی جامعه را در رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار یاری کنند.
روز مهندس روز تجليل از استعداد، خرد، توان و اراده منحصر بفرد ایران و ایرانی، روز پاسداشت خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه و عمل و روز گراميداشت پيشگامان پيشرفت و سازندگي در كشور است.
فرصت را مغتنم شمرده، ضمن قدردانی و تشکر از زحمات سرکارعالی/ جنابعالی، این روز پرافتخار را تبریک گفته و توفیقات روزافزون این قشر پرتوان را در کمک به توسعه و پیشرفت کشور از درگاه خداوند متعال خواستارم.
دکتر منان حاجی محمودی
معاون غذا و دارو دانشگاه

خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *