محتوای خبری معاونت غذا و دارو

معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران:

1آذر، بسیج اعتلای فرهنگی و اجتماعی

بسیج دانشجویی دانشگاه باید برای امور عملیاتی در حوزه کارهای فرهنگی اقدام و عمل را بیش از پیش در دستور کار خود قرار دهد.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو تهران؛ دکتر ابوالفضل نجاریان مسئول بسیج پایگاه شهید دکتر کاظمیان ساختمان شماره 2 دانشگاه در سومین روز از هفته بسیج گفت: هدف امام خمینی (ره) از تشکیل بسیج مستضعفین، حفظ کیان نظام جمهوری اسلامی است و نقش بسیج در تامین امنیت داخلی و اعتلای اهداف انقلاب و آرمان های امام راحل انکار ناپذیر است.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه بسیج در جامعه بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ بسیجی در جامعه تاکید و افزود: به منظور تحقق اهداف انقلاب نهادینه کردن فرهنگ بسیجی در بین آحاد جامعه، ضرورت دارد.
مسئول بسیج پایگاه شهید دکتر کاظمیان ساختمان شماره 2 دانشگاه گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه باید برای امور عملیاتی در حوزه کارهای فرهنگی اقدام و عمل را بیش از پیش در دستور کار خود داشته و برای سبک زندگی و تبیین اندیشه های اسلامی در این موضوع اقدام کند.
وی همچنین یاداور شد: درراستای اعتلای فرهنگی و اجتماعی بسیج نیز کارشناس مواد غذایی و آرایشی معاونت غذا و دارو، صبح امروز با حضور در رادیو سلامت در خصوص اصلاح سبک زندگی و تغذیه سالم صحبت نمود.
گفتنی است: معاونت غذا و دارو دانشگاه نیز در سومین روز از هفته بسیج با انتشار بیانیه های مقام معظم رهبری در خصوص گرامیداشت هفته بسیج  و با توزیع شیرینی و شیر از مردم پذیرایی کرد.

کلمات کلیدی
خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر