محتوای خبری معاونت فرهنگی

اطلاعیه پویش من فرزند انقلابم

مسابقه ای به مناسبت دهه فجر و ولادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی، به مناسبت دهه مبارک فجر و ولادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها مسابقه‌ای ویژه کودکان و نوجوانان  (۵ تا  15سال) خانواده استادان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران در موضوعات زیر برگزار می‌ شود:
علاقه مندان می‌ توانند در یک نقاشی و یا دل‌ نوشته از ایثار و فداکاری‌های کادر بهداشت و درمان در دوران کرونا قدردانی کنند.
ضمن اینکه افراد می‌توانند تصاویر فرزندان عزیزخود را در حین خواندن اشعار و سرودهای انقلابی همراه با نمادهایی از ایران و انقلاب اسلامی (پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، تصاویر امام، رهبری و شهدا، حضور در راهپیمایی ها، گلزار شهدای انقلاب و دفاع مقدس و…) را در قالب‌های فیلم (۳۰ ثانیه)، عکس، کلیپ (حداکثر۹۰ ثانیه) به شماره واتساپ  09925546080  ارسال کنند.
همچنین می توان نقاشی‌ درباره انقلاب و کشور ایران در یک کاغذ A۴ رسم و  سپس از روی آن عکس گرفته یا اسکن کنید و به شماره  09925546080    از طریق واتساپ ارسال کنید.
مورد آخر نیز می‌توان دل‌ نوشته‌ درباره انقلاب و کشور ایران در یک کاغذ A۴ به صورت دست نویس یا به صورت تایپ شده با حداکثر  500  کلمه را به شماره واتساپ 09925546080  ارسال کنید.
به بهترین آثار جوایزی تقدیم خواهد شد.
سید محمد حسین  میری طامه
تهیه کننده:

سید محمد حسین میری طامه

1 نظر برای این مقاله وجود دارد

احمد سلیم زاده

احمد سلیم زاده

99/11/12 - 21:18

لطفا نمونه هایی از اثار ارسال شده را منتشر کنید

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *