محتوای خبری معاونت فرهنگی

اهدای 35هزار قطعه ماسک توسط کارگزاری فارابی

همزمان با ایام اربعین حسینی سی و پنج هزار قطعه ماسک توسط کارگزاری محترم فارابی به بیمارستان های مقابله کننده با کرونا اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی، همزمان با ایام اربعین حسینی سی و پنج هزار قطعه ماسک توسط کارگزاری فارابی به بیمارستان های مقابله کننده با کرونا اهدا شد.
دکتر مسعود خسروانی، مدیر مشارکت های مردمی سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه در این ارتباط اظهار داشت: با توجه به اوج گیری مجدد بیماری کرونا، پیرو پیگیری های به عمل آمده توسط همکاران اداره خیرین دانشگاه، کارگزاری فارابی با نیک اندیشی، نگاه خیرخواهانه و انسان دوستانه تعداد سی و پنج هزار عدد ماسک سه لایه به این مدیریت به نمایندگی از دانشگاه علوم پزشکی تهران اهدا کردند.
وی در ادامه افزود: ماسک های اهدایی پس از تایید کیفیت توسط کارشناسان مربوطه، به بیمارستان های امام خمینی، ضیائیان، بهارلو، شریعتی، امیراعلم، سینا و معاونت بهداشت ارسال شد.
وی ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل کارگزاری فارابی، مهندس رحمان بابازاده برای حسن مسئولیت پذیری اجتماعی و نیت خیرخواهانه ایشان و همکاران، در شرکت مذکور اظهار داشت: ارزش ریالی کمک خیرخواهانه این شرکت معادل 50.750.000 تومان است.
مدیر مشارکت های مردمی سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه در پایان اظهارامیدواری کرد، سایر شرکت ها، موسسات، صنایع و افراد حقیقی نیز با هدف تشریک مساعی در فعالیت های بشردوستانه و مسئولیت های اجتماعی در کنارهم بتوانیم در رفع مشکلات کشور و اعتلای میهن عزیز مان گام برداریم.
توضیح اینکه شرکت ها، موسسات، صنایع و افراد حقیقی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با اداره خیرین دانشگاه علوم پزشکی تهران، با شماره 42910000 تماس حاصل فرمایند.

کلمات کلیدی
سید محمد حسین  میری طامه
تهیه کننده:

سید محمد حسین میری طامه

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *