محتوای خبری معاونت فرهنگی

با حضور نمایندگان مشارکت های مردمی و سمن های سلامت واحدهای تابعه دانشگاه

اولین جلسه توسعه پایدار جوامع و سمن ها برگزار شد

دکتر خسروانی گفت: انسان های خوب می توانند اعتماد و مشارکت انسان های خوب دیگر را جلب کنند و این هنر نمایندگان مشارکت های مردمی در دانشگاه است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی، اولین کارگاه توسعه پایدار جوامع و سمن ها دوشنبه ١٧ آبان ١٤٠٠ با حضور جمعی از نمایندگان مشارکت های مردمی و سمن های سلامت دانشگاه برگزار شد.
دکتر مسعود خسروانی مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه هدف از برگزاری این کارگاه را شناخت ماهیت و جایگاه NGO ها و charity ها بعنوان سازمان های بخش سوم و تبیین نقش کلیدی و مهم رابطین و نمایندگان مشارکت های مردمی دانشگاه به عنوان پل ارتباطی دانشگاه و خیرین دانست و گفت: قرار بر این شده است تا سازوکاری در واحدهای تابع دانشگاه و سازمان مربوط در جامعه ایجاد شود تا مشارکت بیشتری با هم داشته باشند تا از این طریق خیرین، این انسان های خوب بتوانند در تامین نیازهای اساسی با اعتماد بیشتر همیار ما باشند.
در ادامه ایثار خدادی، دانش آموخته مدیریت سازمان های مردم نهاد و مدرس کارگاه درخصوص تعاریف مختلف سازمان ها، ابعاد سازمان های بخش سوم و شرایط اثربخشی و پایداری آن ها در ایران و جهان صحبت کرد.
وی مهمترین سرمایه گذاری را در یک کشور بر روی کودک در زمینه آموزش ابتدایی و مادر خواند و  بزرگترین ثروت یک کشور را اعتماد دولت به مردم، مردم به دولت و مردم به مردم خواند و این موارد را باعث اجماع و در نتیجه مشارکت سرمایه ی اجتماعی در حوزه ی خیرین و سمن ها دانست.
در انتها دکتر خسروانی ضمن تقدیر از حضور فعال همکاران گفت: این کارگاه ها به یاری خدا بطور مرتب برای مدیران و مسئولین، کارشناسان مرتبط، مددکاران و دانشجویان برگزار خواهد شد.

سید محمد حسین  میری طامه
تهیه کننده:

سید محمد حسین میری طامه

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *