محتوای خبری معاونت فرهنگی

بازدید مشاور وزیر بهداشت در امور خیرین و سازمان های مردم نهاد از بیمارستان جامع بانوان آرش

دکتر مهرنوش کاوه گفت: خدمات بیمارستان بانوان آرش قابل تقدیر و کمک به تاسیس موسسه خیرین در این بیمارستان در اولویت است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی، پیرو بازدیدهای مدیریت سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت دانشگاه از واحدهای تابعه و تقدیر از واحدهای فعال در امور مشارکت‌های مردمی، با عنایت به اهمیت خدمات ارائه‌شده در بیمارستان آرش ازنظر تامین تخصص‌های موردنیاز برای بانوان و جمعیت تحت پوشش و نیازهای مطرح‌شده، برای نشستی با دکتر کاوه مشاور وزیر در امور خیرین و سازمان‌های مردم‌نهاد هماهنگ شد.
در این نشست که شنبه 11 اردیبهشت 1400 برگزار شد، سیده مریم حائری رییس موسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت، دکتر عبد الرحمان رستمیان معاون فرهنگی دانشگاه، دکتر مسعود خسروانی مدیر سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت دانشگاه ، دکتر محمد آدابی رئیس اداره خیرین دانشگاه ، دکتر لادن کاشانی رئیس بیمارستان جامع بانوان آرش، دکتر امیر عمرانی مدیر بیمارستان و سایر معاونان بیمارستان حضور داشتند.
ابتدا دکتر کاشانی گزارشی از خدمات گسترده بیمارستان در امور زنان و ارائه اکثر خدمات تخصصی و فوق تخصصی ویژه بانوان و جمعیت دومیلیون‌نفری تحت پوشش و تربیت پزشکان فوق تخصص در این بیمارستان توضیحاتی بیان کرد.
وی در ادامه به نیازهای بیمارستان برای تامین و توسعه خدمات ارائه‌شده برحسب اولویت مواردی را بیان کرد.
دکتر کاوه که به خوبی به موضوعات تخصصی بیمارستان زنان احاطه داشت ضمن حمایت و تایید نکات مطرح شده راهبردهای موثری برای تامین نیازها با استفاده از کمک خیرین ارایه کرد.
همچنین وی  کمک به تاسیس هر چه سریعتر موسسه خیریه بیمارستان و دعوت از خیرین سرشناس شرق تهران و ارائه مشاوره لازم به وزیر در خصوص این بیمارستان مطالب مهمی را بیان کرد.
وی در پایان از حضور در بیمارستان و آشنایی با خدمات بیمارستان ابراز رضایت و از کادر بیمارستان تقدیر و تشکر کرد.
سپس دکتر رستمیان حضور دکتر کاوه را بسیار موثر دانست و تاسیس موسسه خیریه بیمارستان و هماهنگی کامل با مسئولان دانشگاه برای تسهیل و هدایت کمک های خیرین در توسعه کیفی و کمی خدمات در بیمارستان را امری مهم دانست.
در ادامه دکتر خسروانی گفت: خیرین، بزرگوارانی بسیار باهوش و سختکوش هستند که اگر به خوبی اولویت ها برایشان تشریح شود و اهمیت خدمات و تجهیزات مورد نیاز برای آنها توضیح داده شود آماده همیاری و مشارکت هستند. 
وی افزایش اعتبار را در یک مجموعه شرط اول جلب اعتماد نیک اندیشان دانست و گفت: اگر مردم ببینند یک مجموعه دارای نیروهای پردغدغه، خالص و متخصص هستند، آن ها هم اعتماد می کنند و وارد میدان مشارکت می شوند.
در پایان دکتر رستمیان ضمن تشکر از خدمات مسئولان و کادر زحمتکش بیمارستان و تشکر از حضور مشاور وزیر ابراز خشنودی کرد.
توضیح اینکه مقرر شد با هماهنگی و پیگیری موضوعات مطرح شده، اولویت های ارایه شده توسط رئیس بیمارستان در اسرع وقت تامین شود.

سید محمد حسین  میری طامه
تهیه کننده:

سید محمد حسین میری طامه

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *