محتوای خبری معاونت فرهنگی

برپایی غرفه 22 بهمن به همت معاونت اجتماعی فرهنگی دانشگاه

معاونت اجتماعی فرهنگی دانشگاه با همکاری کانون های جهادی و سازمانهای مردم نهاد در روز 22 بهمن خدمات بهداشتی و آموزشی ارائه کردند.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت اجتماعی فرهنگی دانشگاه، همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی روز 22 بهمن، معاونت اجتماعی فرهنگی دانشگاه با همکاری کانون های جهادی و سازمانهای مردم نهاد خدمات بهداشتی و آموزشی به راهپیمایان ارائه کردند.
این معاونت با برپایی 10 غرفه و همکاری 30  کارشناس و پرستار بیش از 800 خدمات تست قند خون، فشار خون و مشاوره ارائه داد. سازمانهای مردم نهاد اهدای عضو ایرانیان، انجمن سلامت خانواده، انجمن نیکوتینی های گمنام، موسسه خیریه قدم و موسسه خیریه حضرت زینب (س) هم  از ساعت 9 صبح تا ساعت 12:30 با پخش بروشور و مشاوره به ارائه خدمات خود پرداختند.
دکتر رستمیان معاون اجتماعی فرهنگی دانشگاه، دکتر صادق نیت رییس مجتمع بیماستان امام خمینی (ره) نیز ضمن گرامیداشت روز 22 بهمن از غرفه ها  بازدید و از خدمات دهندگان تقدیر و تشکر کردند.
دکتر رستمیان در حاشیه این مراسم  ضمن ابراز خرسندی از حضور گسترده مردم، و لبیک به رهبر انقلاب از همکاری سازمانهای مختلف ارائه دهنده خدمات تشکر کرد وافزود: انشاالله با برنامه ریزی بتوانیم از ظرفیتهای بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه در سالهای آتی بهره برداری کرده و بتوانیم خدمات بیشتری به هموطنان ارائه دهیم.
خبرنگار و عکس: رقیه باقرزاده

کلمات کلیدی
سید محمد حسین  میری طامه
تهیه کننده:

سید محمد حسین میری طامه