محتوای خبری معاونت فرهنگی

برپایی پایگاه مشاوره رایگان سلامت روان در ایستگاه متروی تئاترشهر

به مناسبت فرارسیدن هفته سلامت روان و به همت معاونت اجتماعی دانشگاه و مرکز بهداشت جنوب تهران، پایگاه مشاوره و اطلاع رسانی در ایستگاه متروی تئاتر شهر برپا شد.

گالری تصاویر
به گزارش روابط عمومی معاونت اجتماعی دانشگاه، به مناسبت فرارسیدن هفته سلامت روان 18 تا 24 مهر97 با شعار «سلامت روان جوانان و نوجوانان، جهان در حال تغییر» پایگاهی به منظور ارائه خدمات مشاوره و اطلاع رسانی در زمینه سلامت روان در ایستگاه متروی تئاترشهر برپا شده است.
در این پایگاه که به همت معاونت اجتماعی فرهنگی دانشگاه و با همکاری معاونت بهداشت دانشگاه و معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره­ برداری راه آهن شهری تهران برپا شده، کارشناسان سلامت روان از مرکز بهداشت جنوب تهران، به ارائه خدمات آموزشی، اطلاع رسانی و مشاوره به مسافران مترو در زمینه سلامت روان نوجوانان و جوانان پرداخته و مراکز خدمات جامع سلامت را به عنوان مراکزی برای دریافت خدمات مشاوره روانشناسی، به مراجعین معرفی می کنند.
توزیع کتابچه و بروشورهای آموزشی، برگزاری مسابقه ویژه نوجوانان و جوانان، معرفی برنامه سفیران سلامت جوان و اندازه گیری رایگان قندخون و فشارخون از دیگر برنامه های دانشگاه در مترو خواهد بود که با همکاری کارشناسان واحدهای آموزش و ارتقای سلامت و سلامت روان مرکز بهداشت جنوب تهران و تعدادی از مراقبان سلامت، در هفته سلامت روان اجرا خواهد شد.
این پایگاه روزهای یکشنبه و دوشنبه، 22 و 23 مهرماه 97 در ایستگاه متروی تئاتر شهر فعال بوده و به صورت رایگان، خدمات مشاوره روانشناسی و غربالگری را به شهروندان ارائه خواهد کرد. در اولین روز برپایی این پایگاه، دکتر حسن برکتی قائم مقام معاون اجتماعی دانشگاه و جمعی از کارشناسان معاونت اجتماعی فرهنگی از فعالیتهای پایگاه بازدید کردند.
خبرنگار: نیکو سرشت
عکاس: حسین میری

کلمات کلیدی
سید محمد حسین  میری طامه
تهیه کننده:

سید محمد حسین میری طامه