محتوای خبری معاونت فرهنگی

برگزاری اولین جلسه حامیان دانشگاه علوم پزشکی تهران در معاونت اجتماعی فرهنگی

اولین جلسه بنیاد حامیان دانشگاه علوم پزشکی تهران به همت معاونت اجتماعی فرهنگی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت اجتماعی فرهنگی، جلسه بنیاد حامیان دانشگاه چهارشنبه 9 آبان در دفتر معاونت اجتماعی فرهنگی با حضور دکتر رستمیان معاون اجتماعی فرهنگی، دکتر رفیعی نژاد عضو هیئت علمی دانشکده بهداشت،  دکتر برکتی مدیر مولفه های موثر برسلامت و تعدادی از کارشناسان معاونت اجتماعی فرهنگی برگزار شد.
 دکتر رفیعی نژاد گفت: مدیریت دانشگاه علوم پزشکی تهران قصد دارد همانند همه دانشگاههای بزرگ و پیشرو دنیا به منظور حمایت از اهداف و مأموریت های ملی، منطقه ای و بین المللی خود باهدف شکل دهی مفهوم دانشگاه‌های کارآفرین و دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم که رسالت شکل‌دهی به جامعه و نیز ثروت آفرینی از داشته‌های علمی و فنی را بر دوش می‌کشند اقدام به تاسیس بنیاد حامیان دانشگاه کند.
وی افزود:  بنیاد حامیان دانشگاه، بنیادی است غیرانتفاعی برای حمایت از آرمان های والای دانشگاه علوم پزشکی تهران به منظور ساماندهی، تقویت و گسترش مناسبات علمی و استفاده و بهره مندي از ظرفيت های آموزشي پژوهشي و اقتصادي دانشگاه.
دکتر رفیعی نژاد ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان مرکز جذب بهترین استعدادهای جوان کشور به ویژه در حوزه علوم پزشکی و دارنده تقریبا تمام مدال های المپیاد جهانی و رتبه های زیر صد آزمون های سراسری و رتبه های نخست تخصصی و فوق تخصصی حوزه علوم پزشکی می باشد. لذا ماموریت بنیاد حامیان دانشگاه کمک به توسعه ظرفیت های آموزشی  پژوهشی ، اقتصادی، فرهنگی دانشگاه است.
در پایان مقرر شد همه اعضا نظرات خود را در رابطه با بنیاد حامیان دانشگاه به جمع بندی رسانده تا در هیئت رئیسه مطرح و بررسی شود.
خبرنگار:مرضیه امیری
عکاس: حسین میری

 

کلمات کلیدی
سید محمد حسین  میری طامه
تهیه کننده:

سید محمد حسین میری طامه