محتوای خبری معاونت فرهنگی

برگزاری جلسه شورای تخصصی فرهنگی دانشگاه

جلسه شورای تخصصی فرهنگی دانشگاه با حضور اعضا این شورا سه شنبه 21 دی 1400 در محل سالن شورای معاونت فرهنگی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی، هشتمین جلسه شورای تخصصی فرهنگی با حضور اعضا این شورا سه شنبه 21 دی 1400 در محل سالن شورای معاونت فرهنگی برگزار شد.
دکتر عبدالرحمان رستمیان معاون فرهنگی دانشگاه در آغاز این نشست با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در اهمیت به فضای مجازی و عدم غفلت از مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن به تولید محتوا برای ورود به فضای مجازی در دانشگاه تاکید کرد و کلیپی را که به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در معاونت فرهنگی تهیه شده بود، به نمایش گذاشت.
سپس حاضران در خصوص این برنامه نکاتی را یادآور شدند.
در ادامه دکتر ترابی به لزوم استفاده از نگاه دانشگاهی در این تولیدات تاکید کرد و باتوجه ‌به اینکه دانشگاه تهران میراث 170 سال تلاش و زحمت است، مشخص شدن ساز و کار تولید و تهیه محتوا و مضامین با استفاده از تصاویر تهیه شده در دانشگاه را دارای اهمیت دانست.
سپس حجت الاسلام والمسلمین خان محمدی نماینده نهاد رهبری نیز با اشاره به فعالیت تیم رسانه ای نهاد رهبری در دانشگاه با همکاری بسیج بر ضرورت شناسایی مخاطبان و تهیه برنامه هایی متناسب با  سطح علمی دانشگاه تاکید کرد.
در ادامه حجت الاسلام حسن زنده دل نماینده بسیج دانشگاه نیز در این خصوص به اهمیت استفاده از ساخت کلیپ با محتوا و رعایت اصول اشاره کرد.
دکتر ماشاءاله ترابی مدیرروابط عمومی همچنین از دست اندرکاران تهیه اینگونه محتوا ها خواست قبل از نهایی کردن تولیدات خود نمونه کارهای خود را برای بررسی بیشتر به روابط عمومی تحویل دهند.
سپس دکتر رستمیان به تهیه موضوعات مربوط به  مناسبت های مهم سال اشاره کرد و از مسئولان شرکت کننده تقاضا کرد تا هر یک متولی مراسم یکی از مناسبت ها شوند. در ادامه مقرر شد اعضای جلسه، برنامه های واحد خود را  برای مناسبت های سالیانه  مهم به معاونت فرهنگی منعکس کند.
دکتر محمدحسین صادقیان معاون فرهنگی دانشجویی نیز با اشاره به نقش بسیج در جلب کارکنان علاقه مند در فعالیت های فرهنگی خواستار مشارکت کارکنان دانشگاه در تولید محتوای فرهنگی شد.
در ادامه این نشست دکتر احسان مقیمی مدیر واحد ایثارگران داشگاه برنامه ها و فعالیت های دانشگاه در خصوص دهه فجر انقلاب اسلامی را مطرح کرد و افزود: این برنامه ها توسط مدیریت ایثارگران برای کادر دانشگاهی اجرا و سایر واحدها نیز می توانند در این موضوع مشارکت داشته باشند. 
نصر به نمایندگی از طرف انجمن اسلامی دانشگاه گفت: با توجه به  نزدیک شدن دهه فجر انقلاب اسلامی، انجمن اسلامی این آمادگی را دارد تا در تهیه کلیپ همکاری کند.
توضیح اینکه در این نشست همچنین پیش نویس آئین نامه و فرمت اساسنامه محفل های فرهنگی مطرح و به تصویب رسید.

سید محمد حسین  میری طامه
تهیه کننده:

سید محمد حسین میری طامه

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *