محتوای خبری معاونت فرهنگی

برگزاری جلسه شورای ستاد فعالیت های جهادی دانشگاه

جلسه شورای ستاد فعالیت های جهادی دانشگاه باحضور اکثریت اعضا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی، در جلسه روز یکشنبه 9 تیر 98 ابتدا علی فصیحی مسئول دبیرخانه ستاد، گزارشی از شناسایی مناطق محروم جنوب تهران ارائه کرد.
سپس دکتر صادقیان مسئول گروه های جهادی گزارشی اجمالی در خصوص شناسایی مناطق محروم و ایجاد سایت ستاد گروههای جهادی و مساعدت های ضمنی آستان قدس رضوی و ستاد اجرائی فرمان حضرت امام جهت ارجاع بیماران به بیمارستان ها و تامین منابع مالی ارائه داد.
دکتر رستمیان معاون فرهنگی و رئیس ستاد فعالیت های جهادی دانشگاه هم گفت: یک پنجم جمعیت کشور در تهران سکونت دارند و مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران که جنوبی ترین و نیازمند ترین اقشار جامعه در تهران هستند مستحق کمک های جهادی هستند.
رئیس ستاد فعالیت های جهادی افزود: ما مسئول بهداشت و درمان مناطق محروم هستیم و مسکن و مشکلات دیگر مربوط به وزارت کشور و سایر ارگانهاست و لذا شناسایی این جماعت مهم است و بهورزها میتوانند بهترین نیازسنجی ها را  انجام دهند و ستاد را در خصوص این مهم یاری کنند تا اردوها را به آن سمت ببریم.
دکتر رستمیان گفت: همچنین می توان مردم را در خصوص چگونگی بیمه شدن راهنمایی کنیم تا از طریق کمیته امداد و روش های دیگر همه دنبال بیمه شدن خود و خانواده خود بروند تا در مواقع ارجاع، بیمارستان ها راحت تربتوانند به امور درمان آنها بپردازند.
در ادامه دکتر باقرزاده دبیر ستاد فعالیت های جهادی با اعلام رضایت از فعالیت های انجام شده گفت: در خصوص ویزیت ودرمان بیماران مناطق محروم حاشیه تهران فعالیت های گسترده ای انجام شده و همچنان گروههای جهادی در حال شناسایی و بررسی برای فعالیت های بعدی می باشند و ستاد در حد توان  از گروههای جهادگر حمایت مالی و معنوی داشته و خواهد داشت.
خبر: فصیحی
عکس: حسین میری

 

کلمات کلیدی
سید محمد حسین  میری طامه
تهیه کننده:

سید محمد حسین میری طامه