محتوای خبری معاونت فرهنگی

برگزاری جلسه شورای ستاد فعالیت های جهادی دانشگاه

جلسه شورای ستاد فعالیت های جهادی دانشگاه با حضور اکثر اعضا برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی جلسه شورای ستاد فعالیت های جهادی  دانشگاه یکشنبه 19 خرداد 98 در سالن شورای معاونت فرهنگی با حضور حداکثر اعضا ستاد برگزار شد.
ابتدا دکتر باقرزاده دبیر ستاد ضمن تبریک عید فطر به حاضرین از حضور کانون های جهادی محیا، رویش های انقلاب وهدایت در غرفه سلامت روز قدس تشکر کرد و گفت: این گروهها  ضمن حضوری موثر، خدمات بسیار ارزنده و قابل توجهی را به راهپیمایان روز قدس ارائه دادند.
وی همچنین در مورد تفاهم شفاهی با آستان قدس رضوی در خصوص ساختمانی به مساحت اعیانی 665 متر در 5 طبقه در خیابان طالقانی باقر شهر، شهر ری واحداث دی کلینیک یا بیمارستانی در ساختمان مذکورگفت: کارشناسان دفتر فنی دانشگاه به باقر شهر مراجعه وساختمان را رویت کردند و نظرات  خود را جهت تعمیر و تکمیل این ساختمان ارائه دادند تا ضمن تفاهمنامه ای با اداره اوقاف آستان قدس رضوی در صورت امکان بیمارستانی با حدود 80 تخت جهت خدمت به مردم منطقه که فاقد امکانات درمانی پیشرفته می باشند احداث شود.
دکتر حلب چی معاون دانشجویی فرهنگی با ارائه توضیحاتی در خصوص تشکیل فعالیت کانون های دانشجویی گفت: دانشجویان برای تشکیل کانون های جهادی باید از معاونت دانشجویی فرهنگی مجوز بگیرند و علاوه بر این برای فعالیت های غیر جهادی نیز  کانون ها لازم است از معاونت دانشجویی فرهنگی مجوز فعالیت بگیرند اما در مورد فعالیت های جهادی  تنها مرجع صدور مجوز ستاد فعالیت های جهادی دانشگاه می باشد.
در ادامه دکتر رستمیان معاون فرهنگی دانشگاه گفت این نکته مهم است که در همه اردوها یک نفر مسئول اردو باشد تاضمن رهبری گروه در تمامی کارها مخصوصا فعالیت های درمانی مسئولیت اردو را عهده دار شود و حتما در معاینات پزشک دارای مهر نظام پزشکی باشد، و از فعالیت افراد فاقد تخصص در این زمینه جلوگیری شود.
دکتر صادقیان در خصوص  احداث سایت فعالیت های جهادی دانشگاه  به همت کانون جهادی رویش های انقلاب اسلامی و امکان لینک شدن تمام گروههای جهادی به این سایت برای بارگذاری فعالیت ها ی کانون ها و ارائه اخبار فعالیت های انجام شده و سایر قابلیت های وب سایت مذکور توضیحاتی را ارائه کرد.
در ادامه دکتر فاتحی مسئول قرارگاه عملیاتی شهید رهنمون بسیج جامعه پزشکی و اساتید دانشگاه گفت بسیج جامع پزشکی چند سالی است تحت عنوان، طرح شهید رهنمون در داخل استان و در قالب گروههای جهادی درمحورهای مختلف بهداشت و درمان، درون مرزی و برون مرزی مثل ایام اربعین در کشور عراق به شکل تیم های سیار، درمانگاه های کوچک و صحرایی مشغول خدمت می باشند و از مشارکت و هم افزایی گروههای جهادی دیگر استقبال می کند.
خبر:محمود اشتیاقی
عکس:حسین  میری

 

کلمات کلیدی
سید محمد حسین  میری طامه
تهیه کننده:

سید محمد حسین میری طامه