محتوای خبری معاونت فرهنگی

برگزاری ششمین دوره مسابقه اینترنتی ماه مبارک رمضان

روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي تهران: معاونت فرهنگي همزمان با ماه مبارك رمضان، مسابقه كتاب‌خواني اينترنتي «مفاتيح‌الجنان» را در دانشگاه برگزار مي‌كند.

ه گزارش معاونت فرهنگي، همزمان با ماه مبارك رمضان، مسابقه كتاب‌خواني مفاتيح‌الجنان» در دانشگاه برگزار مي‌شود.
مسابقه در دو مرحله مناجات «خمس عشره» از 17 ماه رمضان لغايت 20 ماه رمضان و «دعاي افتتاح» از 24 ماه رمضان لغايت 28 ماه رمضان برگزار مي شود.
اين مسابقه ويژه اساتيد و كاركنان و دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي تهران است كه به مناسبت ماه مبارك رمضان در تمامي مراكز دانشگاه برگزار خواهد شد.
زمان شروع مسابقه شنبه 13 تيرماه 94 مصادف با هفدهم ماه مبارك رمضان است.
توصيه مي شود براي سهولت جهت شركت در مسابقه از مرورگر Chrome يا Firefox استفاده شود.
علاقه‌مندان به شركت در اين مسابقه مي‌توانند پس از ورود به سايت اين معاونت به آدرس: http://farhangi.tums.ac.ir، در زمان مشخص‌شده براي مسابقه، سؤالات را به‌صورت آنلاين پاسخگو باشند.
شركت‌كنندگاني كه قبلاً در اين سامانه عضو شده بودند، پس از ورود به سايت معاونت (نام كاربري: كد ملي، كلمه عبور: شماره شناسنامه) در مسابقه شركت كنند. آن دسته از شركت‌كنندگاني كه براي اولين بار در مسابقات معاونت فرهنگي از طريق سايت شركت مي‌كنند، جهت عضويت مي‌توانند با كليك بر روي گزينه «ثبت‌نام» و واردكردن اطلاعات كامل خود ثبت‌نام كرده و بعد از تأييد از طرف مدير سايت اين معاونت (روز بعد از انجام ثبت‌نام)، در مسابقه شركت كنند.
به 20 درصد از شركت‌كنندگاني كه بالاترين امتياز را كسب كرده باشند، جوايز نفيسي اهداء خواهد شد.

کلمات کلیدی
تهیه کننده: