محتوای خبری معاونت فرهنگی

برگزاری هشتادو هفتمین همایش سلامت و زندگی

هشتاد و هفتمین همایش سلامت و زندگی با عنوان سلامت روان برگزار شد.

گالری تصاویر
به گزارش روابط عمومی معاونت اجتماعی فرهنگی، این همایش به همت مرکز پزشکی ورزشی بیمارستان امام خمینی (ره) و معاونت اجتماعی فرهنگی دانشگاه با مشارکت نهادها و ارگان های مختلف از جمله فدراسیون فوتبال، بنیاد فردوسی، انجمن علمی پزشکی ورزشی ایران، دبیرخانه سلامت وزارت ورزش و جوانان، شهرداری تهران، سازمان نظام پزشکی روز پنجشنبه 19 مهر 97 از ساعت در محل تالار ابن سینا دانشکده پزشکی و با حضور پرشور مردمی برگزار شد.
سخنرانان این همایش دکتر عیسی جلالی  روانشناس و عضو هئیت علمی دانشگاه ، دکتر رضا ناظری روانشناس بالینی ، دکتر محمد آذربایجانی دکترای فیزیولوژی ورزشی و عضو هئیت علمی دانشگاه و دکتر محمدعلی میرزابیگی  روانشناس و عضو هیئت علمی دانشگاه در خصوص سلامت روان و فاکتورهای موثر برآن مطالبی را به سمع و نظر شرکت کنندگان رساند.
دکتر آذربایجانی  مباحثی پیرامون نقش ورزش و فعالیت بدنی در کاهش استرس و افسردگی، نقش ورزش به صورت کوتاه مدت و دراز مدت در سلامت روان و مکانیسم تاثیر ورزش بر گیرنده های مغزی و مکانیسم تاثیر ورزش برروی تعادل هورمونی بدن موضوعاتی را بیان کرد.
در ادامه اجرای جذاب نقالی و شاهنامه خوانی توسط دختر نوجوان ترنم جاهد و اجرای موسیقی پاپ با صدای آقای اکبر مرجانی و حسین نجفی از برنامه های این همایش بود.
در پایان همایش از اصغر همت بازیگر پیشکسوت از جامعه هنرمندان و وحید هاشمیان بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران از جامعه ورزشی بعنوان سفیر سلامت دانشگاه ، با اهدا لوح تقدیر بعمل آمد  و آقای وحید هاشمیان پیام سلامتی خود را با عنوان ' خواب و تغذیه مناسب به جای استفاده از مواد ممنوعه و مکمل های غیر قانونی' بیان کرد.
دبیر کل فدراسیون فوتبال در این همایش حضور داشت.
خبرنگار: امام دوست

کلمات کلیدی
سید محمد حسین  میری طامه
تهیه کننده:

سید محمد حسین میری طامه