محتوای خبری معاونت فرهنگی

برگزاری هفتمین جلسه شورای تخصصی فرهنگی اجتماعی دانشگاه

هفتمین جلسه شورای تخصصی فرهنگی اجتماعی دانشگاه با شرکت معاون فرهنگی وزارت بهداشت در محل ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط‌ عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی، هفتمین جلسه شورای تخصصی فرهنگی اجتماعی دانشگاه با شرکت معاون فرهنگی وزارت بهداشت سه‌شنبه 30 آذر1400 در محل ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
در این نشست که با شرکت حجت‌الاسلام سید مجید قریشی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر عباس شیر اوژن معاون فرهنگی وزارت بهداشت، دکتر عبدالرحمان رستمیان معاون فرهنگی دانشگاه، دکتر محمد حسین صادقیان معاون دانشجویی فرهنگی و دکتر فرشاد علامه معاون آموزشی دانشگاه و تنی چند از مسئولان و نمایندگان بسیج و انجمن اسلامی دانشجویان برگزار شد، ضمن بیان اهمیت برگزاری مناسبت‌های خاص و مشارکت در تولید محتوای مجازی مرتبط، هماهنگی‌های لازم در خصوص برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد سردار سلیمانی و تجهیز نمازخانه‌های مراکز تابعه و خصوصاً بیمارستان‌های دانشگاه صورت گرفت.
دکتر رستمیان با اشاره به تهدیدات فضای مجازی بر حضور فعال واحدهای دانشگاه در عرصه تولید محتوا برای فضای مجازی تاکید کرد. وی از فضای مجازی به‌عنوان تهدید یادکرد و خواستار حضور فعال دانشگاه در تهیه و ساخت کلیپ‌های فرهنگی با استخراج پیام‌های مرتبط برای نشان‌دادن هویت ملی شد زیرا دشمنان به صدد ناامیدی و بی اعتماد سازی ملی فعالیت می کنند.
وی ضمن تاکید برحفظ  هویت ایرانی و اسلامی با فعالیت های فرهنگی  از زیباسازی فضای نمازخانه ها  که اخیرا در خوابگاه 16 آذر و پردیس بین الملل نیز صورت گرفته  استقبال کرد و بیان داشت  معاونت فرهنگی در سال‌های اخیر برنامه آموزشی مادران ECD را در منطقه اسلام‌شهر با همکاری اساتید کودکان در راستای ارتقاء رسالت آموزشی و پیام دانشگاه نسل چهار و پنج اجرا کرده است. ایشان در ادامه از مدعوین جلسه خواست گزارشی از فعالیت های خود را ارائه دهند.
مرتضی عبد الوند مدیر اجرایی همایش بزرگداشت شهید سلیمانی  گزارشی از روند برگزاری این همایش ارائه داد.
در ادامه دکتر صادقیان معاون دانشجویی فرهنگی در خصوص پربار کردن همایش بزرگداشت سردار سلیمانی باتوجه‌به اینکه سالانه 1200 دانشجوی بین‌الملل به‌عنوان سفیران علمی فرهنگی دانشگاه فارغ‌التحصیل می‌شوند، خواستار مشارکت دانشجویان پردیس بین‌الملل دانشگاه در این همایش شد.
همچنین دکتر شیراوژن معاون فرهنگی وزارت بهداشت در خصوص مدعوین همایش شهید سلیمانی خواستار استفاده از کلیپ‌های مصاحبه و مشارکت دانشجویان بین‌الملل از کشورهای محور مقاومت در برگزاری این همایش شد، وی همچنین از برگزاری نمایشگاه طرح‌های گرافیکی خاطرات سردار شهید سلیمانی در بیمارستان‌ها و دانشکده‌ها استقبال کرد.
دکتر علامه معاون درمان نیز از عملی شدن طرح انطباق در بخش‌های سونوگرافی و رادیوگرافی بیمارستان های تابعه خبر داد.
سپس حجت‌الاسلام زنده‌دل نماینده بسیج دانشگاهیان از اختصاص تابلوهای عکس از طرف بسیج برای برگزاری نمایشگاه تابلوی عکس در بیمارستان‌های تابعه سخن به میان آورد.
نماینده بسیج دانشجویی با بیان گزارشی از همکاری این واحد در واکسیناسیون گفت: طی دوران کرونا مجموعاً دویست هزار دوز واکسن به همت این واحد تزریق شده و در طرح واکسیناسیون مناطق جنوب شهر  به صورت خانه به خانه مشارکت داشته است.
مطهره گونه‌ای نماینده انجمن اسلامی دانشجویان نیز خواستار حمایت مالی دانشگاه در اجرای مراسم انجمن اسلامی از جمله مراسم ایام فاطمیه شد.
خبر: مسعود ایرجی 

 

سید محمد حسین  میری طامه
تهیه کننده:

سید محمد حسین میری طامه

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *