محتوای خبری معاونت فرهنگی

برگزاری همایش سلامت معنوی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با سخنرانی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران

همایش سلامت معنوی با سخنرانی دکتر علی اصغر قربانی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت اجتماعی فرهنگی، همایش سلامت معنوی (آموزش احکام نماز خاص بیماران) روز دوشنبه 25 تیر 97  با حضور بیش از 400 نفر از پرستاران و بهیاران در سطح  مراکز آموزشی درمانی و شبکه های بهداشت و درمان استان کرمانشاه در محل سالن اجتماعات مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) برگزار شد.
در این همایش مدیریت ستاد اقامه نماز استان، روئسای مراکز آموزشی درمانی، مدیران شبکه های بهداشت و درمان، رییس بسیج جامعه پزشکی و بیش از  400 نفر از پرستاران و بهیاران در سطح مراکز آموزشی درمانی و شبکه های بهداشت استان کرمانشاه حضور داشتند.
ابتدا دکتر غلامی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به ضرورت برگزاری این کارگاه ها اشاره کرد و سپس دکتر اصغرقربانی پزشک متخصص اطفال و مسئول فرهنگی بیمارستان بهارلو،  توضیحاتی در رابطه با  آموزش کاربردی احکام نماز بیمار به پرستاران و بهیاران، در شرایط مختلف اختیاری و اضطراری و نیز با توجه به وضعیت بیمار  بصورت تئوری و عملی ارائه داد  که مورد استقبال حضار قرار گرفت.
ضمنا ایشان مبدع طرح های تسهیلات نماز برای بیماران و مدرس نمونه کشوری می باشد.
همچنین در این همایش وسایل ابداع شده از جانب دکتر قربانی که در بیمارستان بهارلو برای تسهیل در ادای فریضه نماز در اتاق ها و بخش های بیمارستان وجود دارد به حضار معرفی شد و توضیحات لازم داده شد.
گزارش: اشتیاقی

کلمات کلیدی
سید محمد حسین  میری طامه
تهیه کننده:

سید محمد حسین میری طامه