محتوای خبری معاونت فرهنگی

جلسه اضطراری امداد رسانی به مناطق سیل زده با حضور معاون فرهنگی دانشگاه برگزار شد

دکتر رستمیان در جلسه اضطراری امداد رسانی به مناطق سیل زده گفت: این جلسات به طور روزانه تشکیل و امداد رسانی به هم وطنان سیل زده با جدیت و با همه امکانات موجود پیگیری می شود.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی جلسه ای  روز شنبه 17 فروردین 98 برای بررسی راهکارهای امداد رسانی به مناطق سیل زده تشکیل شد.
در این جلسه دکتر رستمیان معاون فرهنگی و رئیس ستاد فعالیت های جهادی دانشگاه اعلام کرد، استان تهران به عنوان پشتیبان استان خوزستان انتخاب شده است.
وی با توجه به آشنایی دکتر صادقیان به مناطق جغرافیایی و ارتباط موثر او با دانشگاه علوم پزشکی خوزستان درخواست کرد مسئولیت راهبری گروه های امداد رسانی و نیز هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی این استان را برعهده گیرد.
دکتر باقرزاده نیز از حضور تیم 30 نفره قرارگاه جهادی رویش های انقلاب اسلامی حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه در پل دختر خبر داد و گفت: 30 نفر از پرستاران دانشگاه نیز برای حضور در مناطق سیل زده اعلام آمادگی کرده اند.
دکتر حجازی نیز که از مدیریت ایثارگران دانشگاه در جلسه حضور داشت ضمن بیان تجربیات قبلی خود در حوادث مشابه  آمادگی خود را برای اعزام به مناطق سیل زده و امدادرسانی اعلام کرد و نصری معاون مدیریت حراست دانشگاه هم ضمن اعلام آمادگی برای  اعزام به مناطق سیل زده افزود: حراست امادگی لازم برای حفاظت از گروه های امداد رسانی را دارد.
یزدی، عضو انجمن اتومبیل رانی آفرود تهران  نیز که به دعوت دکتر حجازی در این جلسه حضور داشت آمادگی خود را برای  70 خوردو این انجمن با امکان رانندگی خارج از جاده و مناسب مناطق کوهستانی و عبور از گل و لای با رانندگان مجرب و آموزش دیده اعلام کرد و افزود: رانندگان علاوه بر مهارت های رانندگی خاص آموزش های امدادگری پیش از بیمارستانی را گذرانده و در پل دختر مستقر هستند و آماده هرگونه همکاری برای جابجایی دارو تجهیزات و تیم های پزشکی در استان های مختلف سیل زده هستند.
در پایان رئیس ستاد فعالیت های جهادی دانشگاه اعلام کرد موضوع نحوه امداد رسانی به مناطق سیل زده از موضوعاتی است که در جلسه یکشنبه هیئت رئیسه نیز مطرح و در مورد آن تصمیم گیری می شود، همچنین وی پیشنهاد داد این جلسه به طور روزانه تشکیل و امدادرسانی به هم وطنان سیل زده با جدیت و با همه امکانات موجود پیگیری شود.
خبر: علی فصیحی
عکس: حسین میری

کلمات کلیدی
سید محمد حسین  میری طامه
تهیه کننده:

سید محمد حسین میری طامه