محتوای خبری معاونت فرهنگی

جلسه بررسی ایجاد راهکار مناسب ارتباطی بین اولیای دانشجویان با بدنه دانشگاه برگزار شد

با حضور دکتر رستمیان معاون فرهنگی، دکتر حلبچی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه و جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه نشستی با موضوع پیشنهاد ارتباط اولیای دانشجویان و اساتید دانشکده ها با بدنه دانشگاه بر اساس ضرورت و همچنین توجه ویژه به امر مهم جلب مشارکت های مردمی و فعالیت های اجتماعی برگزار شد.

گالری عکس
در جلسه روز سه شنبه 26 شهریور 98 دکتر رستمیان ضمن خوشامدگویی بر تشکیل اتاق فکر و لزوم حضور اولیای دانشجویان و  مشارکت در دانشکده ها بر اساس اولویت های تعیین شده تاکید کرد.
وی در ادامه به اختصاص امتیاز فرهنگی اجتماعی به اساتید هر دانشکده اشاره  کرد و لزوم ترغیب اساتید برای حضور حداکثری در عرصه های اجتماعی و فرهنگی را از اهم وظایف معاونان دانشجویی فرهنگی دانشکده ها عنوان کرد.
همچنین وی حضور مردم و استفاده از مشارکت های مردمی را لازم دانست.
سپس دکترحلبچی گفت: ارتباط دانشگاه با اولیای دانشجویان نیاز به تقویت دارد و بهتر است بازخورد مناسبی از وضعیت تحصیلی و رفاهی دانشجویان به خانواده های ایشان داده شود ضمن اینکه اگر این ارتباط سازمان یافته با وجود چالش های پیش رو و حضور برخی از این عزیزان در شهرستان برقرار شود می تواند جهت منافع دانشگاه بسیار تاثیرگذار باشد.
در ادامه دکتر گتمیری قائم مقام رییس دفتر دانش آموختگان دانشگاه، ایده برقراری ارتباط با خانواده های دانشجویان را مناسب دانست و استفاده از راهکارهای مناسب و کارشناسی شده در راستای تشکیل بنیاد حامیان دانشگاه را در کنار ایرانیان مقیم خارج از کشور و دانش آموختگان دانشگاه و همچنین ظرفیت اولیای داشجویان را بسیار امیدبخش در جهت توسعه دانشگاه مطرح کرد.
دکتر نوروزی مدیر مشارکت های مردمی نیز با معرفی واحد مدیریت مشارکت های مردمی دانشگاه و لزوم تعمیق فرهنگ پذیرش مسئولیت اجتماعی ضمن ترویج فرهنگ وقف، خیریه و ایجاد سازمان های مردم نهاد در سطح دانشگاه و جامعه و همچنین پیگیری اختصاص امتیاز اجتماعی و فرهنگی در ارتقای علمی و سیستم شعاع را تشریح کرد و نیز بر ثمرات نیک تشکیل کانونهای اولیا و اساتید در شرایط کنونی فرهنگی و اجتماعی و اقتصاد مقاومتی و تامین منایع برخی نیازهای مراکز تحت پوشش دانشگاه از مسیر خانواده دانشجویان تاکید کرد.
توضیح اینکه در این نشست دکتر عرفانی از دانشکده پیراپزشکی، دکتر نجات بخش از دانشکده طب ایرانی، دکتر پورآرام از دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی، دکتر برازنده از دانشکده داروسازی، دکتر عزیزی از دانشکده فن آوری نوین پزشکی، دکتر روح بخش از دانشکده توانبخشی، معاونان دانشجویی فرهنگی دانشکده ها و سایر مدعوین دیدگاه ها و نظرات خود را در این خصوص مطرح کردند و مقرر شد این موارد در اولویت برنامه ها و نشست های تخصصی دانشکده ها تا حصول نتیجه قرار بگیرد.
خبر : سعادت
عکس: حسین میری

کلمات کلیدی
سید محمد حسین  میری طامه
تهیه کننده:

سید محمد حسین میری طامه