محتوای خبری معاونت فرهنگی

جلسه ستاد امر به معروف در معاونت اجتماعی فرهنگی با حضور مسئولان دانشگاه برگزار شد

جلسه ستاد امر به معروف در دفتر معاونت اجتماعی فرهنگی با حضور معاونان اجتماعی فرهنگی و دانشجویی و همچنین مسئولان دانشگاه برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت اجتماعی فرهنگی،  این جلسه با حضور دکتر رستمیان معاون اجتماعی فرهنگی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر عیسی زاده مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر حلب چی معاون دانشجویی، دکتر ترابی رئیس دبیرخانه مرکزی، دکتر موسوی مدیر دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، دکتر باقرزاده مدیر امور فرهنگی و جمعی از مدیران و مسئولان روز دوشنبه 26 آذر 97 برگزار شد.
در این جلسه پیشنهادات و نظراتی در مورد ستاد امر به معروف و نهی از منکر ارائه شد.
در ابتدا دکتر رستمیان گفت: شش ستاد فرهنگی زیر نظر این معاونت قرار دارند که یکی از این ستادها ستاد امر به معروف و نهی از منکر است که نیاز به کار فرهنگی وسیعی دارد. دکتر موسوی مشاور ریاست و مدیر دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات نیز گفت: امر به معروف و نهی از منکر را می توان به عنوان امر به خوبیها و دوری از بدیها عنوان کرد که کار در این زمینه سخت است و در این زمینه تلاش و همفکری تمامی مراکز فرهنگی دانشگاه را می طلبد.
  دکتر ترابی هم گفت:حجم کارها در زمینه امر به معروف بسیار بالاست و باید بتوانیم ستاد فکری داشته باشیم که در زمینه های پسندها و ناپسندها کار کنند. وی گفت:تلاش در زمینه معرفی پسندها و معرفی الگوهای مهم در این زمینه در ضمیر ناخودآگاه شخص ماندگار می شود و تاثیر آن از عنوان مستقیم بسیار بیشتر است.
در ادامه دکتر حلب چی گفت: عملیاتی کردن ایدها در این زمینه اهمیت دارد به نظر من اولین قدم ستاد امر به معروف می تواند اجرای برنامه دانشگاه عاری از دخانیات باشد و در این زمینه نیز می توان از کمک دانشجویان و معاونت دانشجویی نیز بهره برد.
 دکتر عیسی زاده گفت: یکی از علت های اصلی عدم موفقیت در هر زمینه ای عدم پیگیری است که می توان در کنار ستاد امر به معروف و نهی از منکر کمیته پیگیری نیز تعریف شود.
در ادامه جلسه دکتر درگاهی جانشین مسئول مرکز بسیج جامعه پزشکی گفت: اعتقاد دارم بهترین کار ایجاد الگوی رفتاری است و آموزش یکی از مسائل مهم است.
دکتر باقرزاده نیز در این زمینه گفت: بهترین برنامه اجرایی در این زمینه شروع این فعالیتها از مدیران و ریاست ها است.
در پایان مقرر شد صورتجلسه و ایده ها و نظرات برای تمامی اعضای ستاد ارسال شود.

خبر: حانیه باقری
عکس: حسین میری

کلمات کلیدی
سید محمد حسین  میری طامه
تهیه کننده:

سید محمد حسین میری طامه