محتوای خبری معاونت فرهنگی

فراخوان دهمین جشنواره فرهنگی بین المللی سیمرغ

دهمین جشنواره فرهنگی بین المللی سیمرغ به همت وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت اجتماعی فرهنگی، هنرمندان می توانند در 5 بخش فیلم،  ادبی و هنرهای تجسمی جشنواره سیمرغ شرکت کنند؛ محدودیتی برای شرکت متقاضیان در رشته‌های مختلف وجود ندارد.
بر اساس اعلام دبیرخانه دائمی جشنواره، مهلت ثبت نام و ارسال آثار از تاریخ پنجم دی ماه 97 آغاز و تا یکم اردیبهشت ماه 98 ادامه خواهد داشت.
این جشنواره در «بخش آزاد» ویژه دانشجویان، کارکنان، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و جامعه پزشکی کشور، «بخش فرهنگ سلامت» ویژه دانشجویان تمام دانشگاه‌ها، مراکز و موسسات آموزش عالی کشور و «بخش بین‌الملل» با موضوع «فرهنگ سلامت» ویژه دانشجویان سراسر جهان برگزار خواهد شد.
جشنواره سیمرغ مانند دوره های گذشته اهدافی چون تقویت فضای پر نشاط و انگیزه فرهنگی و هنری در دانشجویان، کارکنان، اعضای هیئت علمی دانشگاههای علوم پزشکی کشور و جامعه پزشکی و جلب توجه به مسائل مهم جامعه و کشور و جهان از طریق فرهنگ و هنر و همچنین توسعه و تقویت مشارکت در فعالیت های فرهنگی و هنری خصوصا در کانون‌های فرهنگی هنری به منظور تربیت چند بعدی و فرهنگسازی سلامت با استفاده از ابزار هنر را دنبال می کند.
جشنواره دهم با شعار 'سالم زیستن، هنر است' تلاش دارد سبک زندگی سالم را که هدف و غایت نهایی بعثت همه انبیاء و اولیا الهی است در جامعه دانشگاهی کشور ترویج کند.
لازم به ذکر است، شرکت کنندگانی که در سامانه‌ی هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت در سال گذشته ثبت نام کرده بودند، نیازی به ثبت نام و عضویت مجدد در سامانه‌ی فعلی نداشته و با نام کاربری و رمز عبوری که قبلاً انتخاب کرده بودند، می‌توانند وارد حساب کاربری خود شوند. در صورت فراموشی رمز عبور و یا نام کاربری خود، از گزینه‌های بازیابی رمز عبور و نام کاربری در سامانه استفاده کرده تا از طریق ایمیل ثبت شده در سامانه، نام کاربری و رمز عبور برای شما ارسال شود.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با  مهندس باقری با شماره 42910309 تماس حاصل فرمایند.
توضیح اینکه؛ جشنواره بین المللی «سیمرغ» در پنج بخش تئاتر،‌ فیلم، ادبی، ‌هنرهای تجسمی و موسیقی، تابستان 1398 در شهر تهران برگزار خواهد شد.
برایمطالعه فراخوان و آیین نامه جشنواره فرهنگی کارکنان و اعضا هیئت علمی دانشگاه کلیک کنید
برای ثبت نام و ارسال آثار جشنواره کلیک کنید
خبر: باقری

کلمات کلیدی
سید محمد حسین  میری طامه
تهیه کننده:

سید محمد حسین میری طامه