محتوای خبری معاونت فرهنگی

نشست مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه با مدیرکل امور اجتماعی استان تهران

نشست مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه با مدیرکل امور اجتماعی استان تهران در محل استانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی، نشست مدیریت سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه با مدیرکل امور اجتماعی استان تهران سه شنبه 16 دی 99 در محل استانداری برگزار شد.
در این جلسه فرزانه مروستی، مدیرکل امور اجتماعی استان تهران، شیرین نیکزاد مدیر مسئول سازمان های مردم نهاد استان، دکتر مسعود خسروانی مدیر سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه، دکتر امینی منش رئیس اداره خیرین و دکتر مریم صابری کارشناس مسئول سمن ها حضور داشتند.
دکتر امینی منش این جلسه را در توسعه روابط بین استانداری و دانشگاه علوم پزشکی تهران بسیار موثر دانست و گفت: با تداوم این همکاری ها شاهد افزایش مشارکت سمن ها خواهیم بود.
فرزانه مروستی آمادگی اداره کل را برای همکاری بیشتر برای افزایش سمن ها بیان کرد و از خانم نیکزاد تقاضا کرد تا نهایت همکاری با دانشگاه انجام شود و در عین حال متقابلا تقاضا کرد دانشگاه نیز در پاسخ استعلام ها تسریع نماید.
در ادامه دکتر مسعود خسروانی از فرایند تاسیس سمن های سلامت و خیریه در دانشگاه و اقدامات انجام شده از جمله ارسال فرایند تاسیس سمن و نحوه دریافت کد رهگیری از وزارت کشور توضیحاتی داد و گفت: روند فعلی بسیار کند است و باید راهکاری اندیشید تا شوق و انگیزه در داوطلبان تاسیس سمن ها را چه سلامت و چه خیریه افزایش داد. وی در ادامه در خواست کرد اطلاعات موجود سمن های سلامت در اختیار دانشگاه قرار گیرد و تقاضا کرد نماینده استانداری به طور پیوسته با مدیریت سازمان های مردم نهاد و خیرین دانشگاه در تماس باشند تا با سرعت بتوان مشکلاتی که داوطلبان تاسیس سمن ها با آن مواجه می شوند سریعا برطرف شود.
دکتر خسروانی گفت: در این نشست نتایج خوبی گرفتیم از جمله می توان به بررسی راهکارهای تسریع مجوز تاسیس سازمان های مردم نهاد سلامت و خیرین، نظارت مشترک استانداری و مدیریت سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه بر فعالیت سمن های سلامت، شناسایی و همکاری با سمن های موجود و معرفی نماینده استانداری برای همکاری و تسریع کارها، اشاره کرد.
دکتر صابری نیز ضمن ارائه راه حل هایی برای تسهیل کار گفت: به منظور نظارت بر امور سمن ها،  بازدید های استانداری از سمن ها بطور مشترک برگزار شود. همچنین نیکزاد ضمن همکاری و موافقت با همه پیشنهادها، با بیان توضیحاتی در خصوص اهمیت سمن ها و فرایند کار، آمادگی کامل خود را در همراهی دانشگاه اعلام کرد.

کلمات کلیدی
سید محمد حسین  میری طامه
تهیه کننده:

سید محمد حسین میری طامه

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *