محتوای خبری معاونت فرهنگی

پیام تبریک معاون فرهنگی دانشگاه به مناسبت روز پزشک

معاون فرهنگی دانشگاه به مناسبت روز پزشک این روز را به تلاشگران عرصه سلامت تبریک گفت و نوشت: بسیاری از پزشکان ایران و جهان با تأسی از منش انسانی همواره امید بخش انسان های بیمار و دردمند و التیام بخش الام آنان و خانواده هایشان بوده اند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی، معاون فرهنگی دانشگاه به مناسبت روز پزشک این روز را به  تلاشگران عرصه سلامت تبریک گفت، متن پیام به شرح زیر است:
 
همکاران محترم و بزرگوار
سلام علیکم
پزشکی و طبابت همواره در اذهان مردم یادآور لطف شافی مطلق و جلوه ای از عنایات پروردگار عالم بوده است و نامگذاری زاد روز «شیخ الرئیس ابو علی سینا»، حکیم و پزشک بزرگ ایرانی به عنوان «روز پزشک» یادآور خدمات گرانمایه و مسئولیت بزرگ پزشکان این مرز و بوم است.
بسیاری از پزشکان ایران و جهان با تأسی از منش انسانی همواره امید بخش انسان های بیمار و دردمند و التیام بخش الام آنان و خانواده هایشان  بوده اند.
امسال نیز چون سال گذشته بدلیل شیوع بیماری کرونا، حوزه پزشکی به جلوه گاه ایثار و کرامت تبدیل شده است، لذا بر خود لازم می دانم ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی همکاران عزیز و بزرگوار، این روز را صمیمانه به آنان تبریک گفته و سلامت و بهروزی آنان را از پروردگار مهربان عالم مسئلت نمایم.
دکتر عبدالرحمان رستمیان
معاون فرهنگی دانشگاه


 
سید محمد حسین  میری طامه
تهیه کننده:

سید محمد حسین میری طامه

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *