12 مورد یافت شد

تقدیر از واحد بهبود کیفیت بیمارستان رازی

https://pr.tums.ac.ir/بیمارستان-رازی/تقدیر-از-واحد-بهبود-کیفیت-بیمارستان-رازی

بهبود کیفیت بیمارستان رازی تقدیر از واحد بهبود کیفیت بیمارستان رازی 1402/08/20 - 14:44 - تعداد بازدید: روز ملی کیفیت در بیمارستان رازی گرامی داشته شد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان رازی، روز شنبه 20آبان 1402با حضور دکتر زنده دل...

دکتر مهدی خداپرست: کمیته مدیریت و رهبری راس هرم تصمیم گیری بیمارستان است

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/دکتر-مهدی-خداپرست:-کمیته-مدیریت-و-رهبری-راس-هرم-تصمیم-گیری-بیمارستان-است

بهبود کیفیت بیمارستان فارابی به بیان میزان پیشرفت مصوبه های کمیته پیشین پرداخت و گزارشی از راه اندازی پرونده الکترونیک دردرمانگاه های عمومی ارائه کرد. طاهره صادقی، مسئول فناوری اطلاعات این بیمارستان نیز به موارد و محدودیت های موجود در زمینه راه اندازی...

مدیر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان: تقویت عملکرد دفاتر بهبود کیفیت بیمارستان ها به عنوان بازوهای مدیریتی، نقش اساسی در بهبود کیفیت خدمات دارد

https://pr.tums.ac.ir/معاونت-درمان/مدیر-نظارت-و-اعتباربخشی-معاونت-درمان:-تقویت-عملکرد-دفاتر-بهبود-کیفیت-بیمارستان-ها-به-عنوان-بازوهای-مدیریتی،-نقش-اساسی-در-بهبود-کیفیت-خدمات-دارد

بهبود کیفیت بیمارستان ها به عنوان بازوهای مدیریتی، نقش اساسی در بهبود کیفیت خدمات دارد مدیر نظارت و اعتباربخشی معاونت درمان: تقویت عملکرد دفاتر بهبود کیفیت بیمارستان ها به عنوان بازوهای مدیریتی، نقش اساسی در بهبود کیفیت خدمات دارد 1401/08/27 - 21:15 -...

کنترل دائمی حد پذیرش شاخص های کلیدی، راهکاری برای افزایش بهینگی

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/کنترل-دائمی-حد-پذیرش-شاخص-های-کلیدی،-راهکاری-برای-افزایش-بهینگی

بهبود کیفیت بیمارستان فارابی اشاره ای نیز به تعیین تکلیف شاخص های اندازه گیری نشده داشت و تصریح کرد: یکی از مواردی که در زمینه شاخص های کلیدی در بیمارستان فارابی اندازه گیری نشده، درصد بستری مجدد به تفکیک است. از آن جا که بستری مجدد بیماران در بیمارستان...

جلسه دفتر بهبود کیفیت بیمارستان شریعتی با رابطان اعتباربخشی در گروه پزشکان

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-موشن-گرافی/جلسه-دفتر-بهبود-کیفیت-بیمارستان-شریعتی-با-رابطان-اعتباربخشی-در-گروه-پزشکان

بهبود کیفیت بیمارستان شریعتی با رابطان اعتباربخشی در گروه پزشکان جلسه دفتر بهبود کیفیت بیمارستان شریعتی با رابطان اعتباربخشی در گروه پزشکان 1401/03/10 - 08:35 - تعداد بازدید: استانداردهای بهبود کیفیت ونتایج بررسی ها در جلسه ای با رابطان پزشکی اعتباربخشی...

برگزاری جلسه کمیته بهبود کیفیت بیمارستان شریعتی با موضوع بررسی داشبورد شاخص‌های عملکردی

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-موشن-گرافی/برگزاری-جلسه-کمیته-بهبود-کیفیت-بیمارستان-شریعتی-با-موضوع-بررسی-داشبورد-شاخص‌های-عملکردی

بهبود کیفیت بیمارستان شریعتی با موضوع بررسی داشبورد شاخص‌های عملکردی برگزاری جلسه کمیته بهبود کیفیت بیمارستان شریعتی با موضوع بررسی داشبورد شاخص‌های عملکردی 1400/11/28 - 12:49 - تعداد بازدید: اعضای کمیته بهبود کیفیت بیمارستان شریعتی درباره اجرای فرایندهای...

مدیر بیمارستان فارابی: تداوم پایش برنامه های عملیاتی و فرایندهای اصلی بیمارستان می تواند باعث رفع چالش ها شود

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-چهره‌ها/مدیر-بیمارستان-فارابی:-تداوم-پایش-برنامه-های-عملیاتی-و-فرایندهای-اصلی-بیمارستان-می-تواند-باعث-رفع-چالش-ها-شود

بهبود کیفیت بیمارستان فارابی فرایندهای اصلی این بیمارستان را برای حاضران برشمرد و افزود: در بیمارستان فارابی 15 فرایند اصلی وجود دارد که این فرایندها اصطلاحا ارزش ساز بود و با تامین کننده در ارتباط است. این فرایندها هر سال در بیمارستان با صاحبان آن ها...

تعیین اولویت های برنامه عملیاتی 1400 بیمارستان فارابی در دستور کار قرار گرفت

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-اینفوگرافیک/تعیین-اولویت-های-برنامه-عملیاتی-1400-بیمارستان-فارابی-در-دستور-کار-قرار-گرفت

بهبود کیفیت بیمارستان فارابی در راستای تدوین برنامه‌های عملیاتی سال ۱۴۰۰ ضمن بیان اهداف و سیاست‌های بیمارستان و واحد بهبود کیفیت به ارائه آموزش‌های لازم برای تدوین برنامه‌ها با در نظرگرفتن تفاوت برنامه عملیاتی و بهبود کیفیت پرداخت....

گزارش شاخص های بیمارستانی در جلسه کمیته پایش و سنجش کیفیت بیمارستان فارابی بررسی شد

https://pr.tums.ac.ir/news/گزارش-شاخص-های-بیمارستانی-در-جلسه-کمیته-پایش-و-سنجش-کیفیت-بیمارستان-فارابی-بررسی-شد

بهبود کیفیت بیمارستان فارابی گزارشی از نتایج شاخص‌های بیمارستان تا پایان آذر سال جاری ارائه کرد. وی با تقکیک تعداد شاخص‌های کلیدی از کل این شاخص ها، آن‌ها را بر اساس اولویت، کیفیت و شاخص‌های بالینی و غیر بالینی طبقه بندی کرد و به توضیح...

مدیر بیمارستان فارابی پایش مستمر برنامه ها را از هدف های مهم نظارتی تیم مدیریتی این مرکز خواند

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-موشن-گرافی/مدیر-بیمارستان-فارابی-پایش-مستمر-برنامه-ها-را-از-هدف-های-مهم-نظارتی-تیم-مدیریتی-این-مرکز-خواند

بهبود کیفیت بیمارستان بود. خاراباف ابتدا درباره شیوه اجرای نظرسنجی توضیح داد و گفت: نظرسنجی به صورت الکترونیک و از طریق سایت بیمارستان انجام و نتایج آن توسط واحد آمار تحلیل شده است. در این نظرسنجی، کارکنان به ۳۱سوال در ۷ محور پاسخ داده‌اندو بر اساس...