اقدامات انجام شده در راستای هفته جهانی تغذیه با شیر مادر در شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

به مناسبت هفته جهانی تغذیه با شیر مادر (10-16 مرداد1402) با همکاری مراقبین سلامت واحد های تابعه شبکه مسابقه نقاشی، کلاس آموزشی و پر پایی یک روز شاد برای کودکان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، به مناسبت هفته جهانی تغذیه با شیر مادر (10-16 مرداد1402) وبا همکاری کارشناس شیر مادر واحد سلامت خانواده و مراقبین سلامت واحدهای تابعه شبکه مسابقه نقاشی برای کودکان6-12 ساله درمراکز خدمات جامع سلامت شاتره ، بهرام آباد و ستاد شبکه برگزار شد و به همه شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

مریم دریایی پور، کارشناس شیر مادر واحد سلامت خانواده بیان کرد: در این هفته جلسه آموزشی با موضوع حمایت از مادر شیرده و فواید شیر مادربرای همسران مادرباردار مرکزخدمات جامع سلامت انبیا برگزار شد.

 وی در ادامه افزود: از دو مادری که در زمینه اهدا شیر به بانک شیر بیشترین مقدار شیر را اهدا کردند تقدیر شد و یک روز شاد برای کودکان بااهدا بادکنک و شکلات در مراکزخدمات جامع سلامت بهرام اباد، باغ فیض و گلها بر پا شد و همچنین  از مادران باردار کلاس امادگی برای زایمان مرکز خدمات جامع سلامت انبیا پذیرایی بعمل آمد.

 

کبرا قلی زاده
تهیه کننده:

کبرا قلی زاده

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *