بانوی اسلام‌شهری املاک خود را وقف دانشگاه علوم پزشکی تهران برای ایجاد درمانگاه در اسلام‌شهر کرد

در راستای توسعه مشارکت و تقویت اعتماد و امید در نظام سلامت، این بار بانوی اسلام‌شهری 7 واحد آپارتمان در محله باغ نرده اسلامشهر با نیت راه‌اندازی درمانگاه در اسلامشهر، وقف دانشگاه علوم پزشکی تهران کرد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، یکی از طرق وصول به حقیقت ایمان و مقام برّ و نیکوکاری، انفاق و وقف است؛ همان چیزی که بهترین نشانه شخصیت، عواطف انسانی و تقوا است.
خداوند متعال در آیه ۹۲ سوره آل‌عمران می‌فرماید: «لن تنالوا الْبرّ حتّیٰ تنفقوا ممّا تحبّون ۚ وما تنفقوا من شیْءٍ فإنّ اللّه به علیمٌ»؛ یعنی هرگز به حقیقت نیکوکاری نمی‌رسید مگر این‌که ازآنچه دوست می‌دارید، در راه خدا انفاق کنید و آنچه انفاق می‌کنید، خداوند از آن آگاه است.
امروز نظام سلامت کشور شاهد ایثارگری بانوی خیر، نیکوکار و نوع‌دوست سرکار خانم نسا اسفندیاری بود که می‌توان وی را یکی از عاملان و مصادیق آیه شریفه فوق دانست؛ بانویی که هفت واحد آپارتمان در محله باغ نرده اسلامشهر برای ایجاد درمانگاه در راستای توسعه مشارکت و تقویت اعتماد و امید، وقف دانشگاه علوم پزشکی تهران کرد.
این خیر نیکوکار و نوع‌دوست ایرانی هدف از اقدام خود را از وقف موقوفه، جلب رضایت خدا و دعای خیر مردم به‌ ویژه محرومان منطقه عنوان کرد.

الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تصاویر

1 نظر برای این مقاله وجود دارد

رضا

رضا

02/08/16 - 10:08

با سلام ودرود و هزاران احسنت وآفرین به این بانوی بلند طبع ونیکوکار که این بخشش با نگاه به شرایط زندگی فعلی ایشان میتواند به وجدان به خواب رفته ما تلنگری بزند.

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *