برگزاری آزمون مهارتی دانشجویان رشته فوریت های پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران

مدیریت تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی تهران، آزمون مهارتی آمادگی جسمانی دانشجویان رشته فوریت های پزشکی کنکور سراسری 1402 را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، آزمون مهارتی دانشجویان رشته فوریت های پزشکی کنکور سراسری 1402 به همت مدیریت تربیت بدنی دانشگاه و دانشکده علوم پیراپزشکی، با حضور کارشناسان مدیریت تربیت بدنی در روزهای دوشنبه و سه شنبه 27 و 28 شهریورماه 1402 از ساعت 8:30 تا 10 ویژه دختران و 11 تا 12 ویژه پسران در مجموعه ورزشی شهید چمران برگزار شد.
امیر شایگان راد مدیر تربیت بدنی دانشگاه گفت: اورژانس پیش‌بیمارستانی در حفظ جان بیماران قبل از رسیدن به بیمارستان و آغاز اقدامات تیم بالینی، نقش مهم و اساسی دارد. مصاحبه کنندگان باید در سنجش توانایی های داوطلبان نهایت دقت را داشته باشند و در جذب آنها به این نکته توجه کنند که توانایی مواجهه با شرایط اورژانسی را داشته باشند و از لحاظ علمی، روحی و فیزیکی در آمادگی مطلوب به سر ببرند
.
در ادامه دکتر شعبان علیزاده رئیس دانشکده پیراپزشکی با اشاره به همراهی و همکاری مدیریت تربیت بدنی در برگزاری آزمون از مسئولان و همکاران این واحد و همچنین مدیریت مجموعه ورزشی شهید چمران قدردانی و برای آن ها آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون کرد.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *