برگزاری جلسه هماهنگی جشنواره غذای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران

به مناسبت هفته گرامیداشت خوابگاه های دانشجویی، مدیریت امور دانشجویی دانشگاه در نظر دارد جشنواره غذای دانشجویی را برگزار کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، در این جلسه که با حضور مهندس فرشاد میرزایی سرپرست مدیریت امور دانشجویی برگزار شد، ایشان بر انجام برنامه های شاد و مفرح در فضاهای عمومی دانشجویان به خصوص خوابگاه های دانشجویی که در شان دانشگاه باشد، تاکید داشت.
وی جشنواره غذای دانشجویان را یکی از برنامه هایی دانست که در سال های گذشته با استقبال خوبی از سوی دانشجویان مواجه بود و امسال نیز از همکاران خواست تا نظرات کارشناسی خود را ارائه کنند.
در این جلسه صفا بابادی رییس اداره تغذیه، زهره سادات سکاکی معاون اداره تغذیه، فرزاد سلطانپور کارشناس مسئول فرهنگی، محمدی سرپرست روابط عمومی معاونت و نمایندگانی از مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری حضور داشتند.
توضیح اینکه جشنواره غذای دانشجویان در بین دانشجویان پسر، دختر و متاهل و در بخش های غذای سنتی محلی، غذای سالم، غذای فانتزی و بین الملل همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در مجتمع خوابگاه های کوی علوم پزشکی تهران برگزار خواهد شد.
پوستر نحوه ثبت نام و شرایط شرکت در جشنواره از طریق اداره تغذیه دانشجویان در روزهای آتی اطلاع رسانی می شود.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *