برگزاری پنجمین نشست شورای اجرایی بیمارستان سینا

پنجمین نشست شورای اجرایی بیمارستان با حضور دکتر محمدتقی طالبیان، رئیس بیمارستان، دکتر سیدکاظم آقامیر، قائم مقام، دکتر محمدرضا قینی، معاون آموزشی، دکتر مهدی ابراهیمی، معاون درمان، مهندس هادی مخبر، مشاور رئیس، مینا نجفی، مدیر پرستاری و دیگر اعضا یکشنبه 7 خردادماه سال 1402 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان سینا، آنچه در پنجمین نشست شورای اجرایی بیمارستان گذشت مروری بر 5 محور اصلی این مرکز درمانی و روند عملیاتی شدن آن بود. 5 محوری که به ظاهر ساده به نظر می رسند اما در عمل می توانند مکانیسم گردش کار در بیمارستان را تسریع بخشند و زیربنای رشد و توسعه خدمات درمانی، آموزشی و رفاهی برای بیماران و کارکنان قرار گیرند.

عهدی که این گروه با هم بستند عهدی از جنس غرور و عزت آفرینی در عرصه سلامت برای بیمارستانی است که به بلندای تاریخ مدرن پزشکی قدمت دارد و همیشه میزبان دردمندان بوده و خواهد بود و اینک شورای اجرایی بیمارستان کمر همت بر آن بسته تا با نگرش در فرآیندهای پذیرش و ترخیص، تکمیل برگه پره آپ و روز بستری بیماران، لبخندی حاکی از رضایت بر لبان مراجعان نقش بندد. 

و آنچه از چشم دور نخواهد ماند، قدردانی از زحمات و خدمات همکارانی است که در عرصه های مختلف درمانی، پزشکی، پرستاری، پیراپزشکی، خدماتی و پشتیبانی همیشه عشق را پیشه کردند و با اندیشه ایثار مرهمی بر درد بیماران بودند.

فاطمه صدراپور
تهیه کننده:

فاطمه صدراپور

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *