دیدار مسئولان دفتر ایثارگران با دکتر سیدناصر عمادی جانباز 50درصد و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران

به‌مناسبت عید سعید غدیر مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران و مدیر دفتر ایثارگران با جانباز ایثارگر دکتر سیدناصر عمادی چاشمی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دفتر امور ایثارگران، سه شنبه20 تیر1402 دکتر کشاورز مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران به همراه دکتر مقیمی مدیرامور ایثارگران در ادامه دیدارهای خود با اساتید ایثارگر دانشگاه به مناسبت عید سعید غدیر با استاد دکتر سیدناصر عمادی چاشمی جانباز 50درصد، متخصص بیماری‌های پوست و عضو هیئت علمی دانشکده پزشکی دیدار کردند.

در این دیدار دکتر کشاورز ضمن تبریک عید سعید غدیر از مقام والای جانبازان و ایثارگران تجلیل کرد و گفت: امروز ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت بیش از هر زمان دیگر مهم و ضروری‌ست و از وظایف همه خصوصاً ایثارگران دوران دفاع‌مقدس است و با روحیه ایثارگری و جهادی می‌توان کارها بهتر و سریعتر به نتیجه رساند و جامعه امروز ما نیازمند این تفکر و حرکت بر اساس معیارهای ایثار و شهادت است.

دکتر مقیمی نیز از زحمات و تلاش‌های خالصانه و جهادی دکتر عمادی در عرصه‌های مختلف اجرایی، علمی و فرهنگی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران همچنین روحیه جهادی و بشردوستانه ایشان به‌عنوان پزشک بدون مرز تجلیل کرد.

دکتر عمادی ضمن تشکر از زحمات دفتر ایثارگران در احیای ارزش‌های دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت از اینکه مسئولین دفتر ایثارگران جامعه ایثارگران را مورد توجه و لطف قرار می‌دهند سپاسگزاری کرد و گفت: اخیرا از طرف دانشگاه علوم پزشکی تهران به همراه هیئتی از متخصصین پوست، چشم و ریه به سوریه سفر داشتیم اقدامات درمانی لازم را انجام داده و توصیه‌های مراقبتی مورد نیاز را برای زمان مواجهه با گازهای شیمیایی و پس از آن ارائه کردیم. یک شب هم حرم حضرت رقیه بودیم جای شما خالی ضریح را بازکردند، زیارت کردیم و نماز خواندیم.

نکته مهم اینجاست زمانی که آنجا و بین آن بچه‌ها بودیم دقیقاً حال و هوای جبهه جنگ تحمیلی در سال 64-65 بود؛ آن فضایی که بچه‌ها خالصانه و صادقانه در جبهه حضور داشتند. شاید باورتان نشود زمانی که از گیت پروازهای ورودی فرودگاه امام خمینی (ره) رد شدیم و پاسپورتمان مهر ورود به ایران خورد شدیداً احساس غربت کردم و دلتنگ حرم حضرت زینب، سوریه و بچه‌های مدافع حرم آنجا شدم تا حدی که نشستم و گریه کردم حتی وقتی که به سمت منزل ماشین گرفتم راننده از احوال من متعجب بود، پرسید: آقا حالتون خوبه؟

دکتر عمادی ادامه داد: چنین مأموریت ها و اتفاقاتی در زندگی، انسان را متحول می کند و یکدفعه خودت را پیدا می‌کنی مثل اینهایی که سفر اربعین می‌روند و برمی‌گردند، می‌گویند از این رو به آن رو شدیم. در دعاهایم گاهی از خدا می خواهم خودش کار ما را درست کند. بله این سفر معنوی خیلی خوبی بود در کنار همه سفرهایی که به کشورهای آفریقایی داشتم این هدیه خیلی بزرگی بود که خداوند متعال به ما عطا کرد تا به سوریه برویم و بخشی از خدمات پزشکی را در آنجا ارائه دهیم.

حمیده شفاعی
تهیه کننده:

حمیده شفاعی

عکاس

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *