قدردانی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه از حضور مردم و کادر درمان در میهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر

دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، از حضور اقشار مختلف مردم به خصوص دانشگاهیان، کادر درمان و جوانان در میهمانی 10 کلیومتری غدیر قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، جمعه 16 تیرماه 1402 برای دومین سال پیاپی از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی میزبان مردم تهران در راه پیمایی عید سعید غدیر بود.
در پیام معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آمده است:

دانشگاهیان ارجمند، جوانان انقلابی و مردم شریف ایران
سلام علیکم،
«منْ کنْت موْلاه فهذا علیٌّ موْلاه اللّهمّ وال منْ والاه و عاد منْ عاداه و انْصرْ منْ نصره و اخْذلْ منْ خذله» حضور مردم سلحشور، متدین و با بینش به خصوص دانشگاهیان و جوانان انقلابی در این حضور میلیونی نشانگر ایمان، تقوی و حقیقت طلبی است.
برگزاری این مراسم برای حضور همه ارکان خانواده (پدر، مادر و فرزندان) بود که به یمن این روز میمون استقبال خوب به همراه نشاط و شادی برای همگان به ویژه فرزندان و جوانان برجای گذاشت.
غدیر عید الله اکبر، بزرگترین عید الهی شیعیان جهان است. روز امامت و ولایت، روز شکوه و عظمت مسلمین، این حضور با عظمت، فرصتی دوباره برای بیعت با سرور عالم هستی حضرت مهدی (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شهدا بود، بر خود لازم می دانم از حضور مردم شریف و کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران که در مسیر پیاده روی به ملت گرامی ارائه خدمت می کرد، تقدیر و قدردانی نمایم.
از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی و موفقیت برای یکایک شما عزیزان خواستارم.

دکتر مهدی ابراهیمی
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *