نشست فصلی منطقه ده آمایش کشوری شورای انضباطی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

به مناسبت 16 آذر و روز دانشجو نشست فصلی منطقه 10 آمایش کشوری شورای انضباطی دانشگاه ها به میز بانی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، نشست دبیران و کارشناسان شورای انضباطی دانشگاه های منطقه ده آمایش کشوری چهارشنبه 15 آذرماه 1402 از ساعت 10 در سالن شورای معاونت برگزار شد.
پس از تلاوت قرآن و پخش سرود ملی، مهندس میرغنی سیدصومعه دبیر شورای انضباطی دانشگاه ضمن خوش آمدگویی به حاضران، گزارشی از اقدامات این شورا در جهت آگاه سازی نودانشجویان با آیین نامه و شیوه نامه انضباطی ارایه و چالش های پیش روی شوراهای انضباطی در محیط های علمی، آموزشی و بالینی را مورد بررسی قرار داد.
سید صومعه ضمن تبریک روز دانشجو به همه دانشجویان دانشگاه و آرزوی موفقیت برای این قشر فرهیخته مواردی را در خصوص تعامل و همفکری با دانشجویان در مدیریت محیط های آموزشی از نظر انضباطی عنوان کرد و افزود: دانشجو از سرمایه های ارزشمند هر دانشگاهی است که اگر دانشگاه قدر این سرمایه های خود را نداند و خواسته های به حق دانشجو را درک نکند قطعا در مسیر رشد و توسعه قرار نخواهد گرفت و برنامه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاهها در تامل با قشر دانشجو که دارای ظرفیت زیادی در حوزه علم و فن آوری است می بایست انجام گیرد.
وی افزد: دانشگاهیان برای تسهیل و هدایت این فعالیت ها در مسیر درست باید عمل کنند.
در ادامه دبیران و کارشناسان دانشگاه های منطقه 10 در مورد مسائل مرتبط به همفکری و بحث و تبادل نظر پرداختند.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی