چهارمین جلسه کارگروه برنامه ریزی مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد

با حضور مهندس فرشاد میرزایی دبیر ستاد استقبال از دانشجویان جدید و روسای کمیته ها، چهارمین جلسه کارگروه در معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، چهارمین جلسه کارگروه برنامه ریزی مراسم آغاز سال تحصیلی چهارشنبه 18 مردادماه از ساعت 10 با حضور مهندس فرشاد میرزائی مدیر امور دانشجویی و دبیر ستاد استقبال از دانشجویان نوآمده به دانشگاه در سالن شورا برگزار شد.
مدیر امور دانشجویی، آغاز سال تحصیلی را برای دانشگاه پراهمیت خواند و افزود: باید برنامه های در شان دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شود که دانشجویان نو ورود آشنایی کاملی با دانشگاه و مسائل مختلف آن به دست آورند.
مهندس میرزائی نقش دانشجویان قدیمی را در کمیته دانشجویی بسیار پراهمیت دانست و گفت: دانشجویان سال بالایی اطلاعات کاملی از وضعیت فرهنگی، آموزشی، پژوهشی، رفاهی و ... دارند و می توانند به عنوان راهنما برای دانشجویان جدید نقش ایفا کنند و آنها را با شرایط رشته و دانشکده و در مجموع دانشگاه آشنا سازند.
در ادامه احمد امدادی مسئول کمیته پشتیبانی برنامه آغاز سال تحصیلی، اطلاعات کامل و جامعی از وضعیت بازدید از مکان های مورد نظر را به همراه تصاویر و فیلم های آن ارائه داد و همکاران نیز نظرات و پیشنهادات شان را شرح دادند.
توضیح اینکه در نظر است به منظور هم افزایی و همفکری جلساتی با معاون آموزشی دانشگاه و روسا و معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشکده ها برگزار شود تا برنامه هایی با تولیدمحتوای متناسب هر دانشکده تهیه و در اختیار دانشجویان نوآمده به دانشگاه علوم پزشکی تهران قرار گیرد. 

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *