نشست هم اندیشی مدیر روابط عمومی با کارشناسان سینا رسانه

دکتر ترابی: هوش مصنوعی به عنوان دستیار علمی و مطمئن در کارها کمک کننده است

دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی در نشست هم اندیشی با کارشناسان سینا رسانه با اشاره به اینکه هوش مصنوعی به عنوان دستیار علمی و مطمئن در کارها کمک کننده است گفت: استفاده از هوش مصنوعی در کار خلاقیت را افزایش می دهد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست سه شنبه 28 فروردین 1403، دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه، با بیان اینکه روابط عمومی بازتاب دهنده فعالیت ها و دستاوردهای دانشگاه است  افزود: ضروریست کارشناسان روابط عمومی محتواهای تولید شده را ببینند و از آن برای انتخاب موضوعات جدید ایده بگیرند.

تعهد و خلاقیت لازمه فعالیت در روابط عمومی
دکتر ترابی با تاکید بر اینکه در کارها پیشنهاد دهنده و خلاق  باشید گفت: نسبت به برنامه های مختلف روابط عمومی متعهد باشید و در راستای ارتقا سطح کیفی عملکرد خود تلاش کنید.

هوش مصنوعی دستیار تسهیل گر امور
وی با اشاره به ضرورت به کارگیری هوش مصنوعی در امور مختلف، آن را دستیار تسهیل کننده امور دانست و گفت: هوش مصنوعی هیچگاه جایگزین عنصر انسانی نیست و نقش آن کمک کننده و تسریع کننده کار است و به عنوان دستیار هوشمند و قوی منابع مختلف را در چند ثانیه در اختیارمان قرار می دهد.
مدیر روابط عمومی با بیان اینکه با کمک هوش مصنوعی در کارها خلاق تر و فعال تر باشید افزود: هوش مصنوعی ترکیبی از هوش افراد بسیاری است که اثری را در جهان خلق کرده اند.

Gemini  نرم افزار کاربردی در روابط عمومی
دکتر ترابی Gemini  را نرم افزار کاربردی مناسب با فعالیت های روابط عمومی معرفی کرد و با آموزش عملی کارکرد آن گفت: استفاده از هوش مصنوعی به عنوان یک دستیار علمی و مطمئن منجر خواهد شد ذهن بر موضوع اصلی تمرکز بیشتری داشته باشد.
در این جلسه کاردکردهای گوناگون Gemini  و کارایی آن در حوزه روابط عمومی بررسی و چند نمونه از موضوعات مختلف در آن نرم افزار، ارزیابی و کارشناسان نظرات خود را بیان کردند.

زهرا  حری
تهیه کننده:

زهرا حری

تصاویر