برگزاری جشن روز پرستار در بیمارستان بهارلو

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار مراسم جشنی در بیمارستان بهارلو برگزار و از همکاران نمونه قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان بهارلو، روز شنبه 27 آبان 1402 به مناسبت ولادت  با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار مراسم جشنی با حضور مدیران ارشد بیمارستان و همکاران پرستار و واحدهای اداری و پشتیبانی در سالن آمفی تئاتر بیمارستان برگزار و از همکاران نمونه کشوری، دانشگاهی و بیمارستانی تجلیل به عمل آمد.

در این جلسه دکتر حمیدرضا حکمت رئیس بیمارستان بهارلو ضمن تبریک روز پرستار گفت: پرستاران زندگی خود را وقف مراقبت از بیماران کرده و نقش بسیار مهمی در بهبود و سلامت آن‌ها دارند و این امر فقط با هنر صبر، دقت و عشق به کار میسر است و برای همکاران پرستاری در ادامه مسیر فعالیتشان آرزوی موفقیت کرد.

سپس دکتر بهنام بهنوش معاون درمان بیمارستان با تاکید بر جایگاه ویژه پرستاری در بیمارستان روز پرستار را به همکاران تبریک گفت و از فداکاریهای تیم پرستاری در بیمارستان تقدیر کرد.

حجت الااسلام و المسلمین محمد داوری پیش نماز مسجد بیمارستان بهارلو ضمن تبریک ولادت حضرت زینب و روز پرستار به بیان روایتهایی از ائمه پرداخت و گفت پرستاری کردن و کاهش درد دیگران و کمک به سلامتی بیماران خود عبادت است و برای پرستاران آرزوی توفیق در امور محوله کرد.

دکتر سیامند انوری مدیر بیمارستان ضمن تبری ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: تلاش تیم مدیریت و پشتیبانی بیمارستان فراهم کردن شرایط مناسب برای رفاه حال همکاران پرستاری است تا بتوانند به نحو احسن خدمات با کیفیت تری به مراجعان ارائه دهند.

مریم رضایی مدیر پرستاری بیمارستان بهارلو ضمن تبریک این روز به ارائه گزارشی از عملکرد دفتر پرستاری و همکاران پرستار در حوزه های بالینی، آموزشی و درمان پرداخت و برای همکاران پرستار آرزوی سلامتی کرد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و جوایز از پرستاران بازنشسته، نمونه کشوری، دانشگاهی و درون بیمارستانی قدردانی شد.

محمد  علی پور
تهیه کننده:

محمد علی پور

تصاویر