افتتاح کلینیک درمان ناباروری سطح سه در بیمارستان پارسا

اولین کلینیک درمان ناباروری سطح سه بخش خصوصی در دانشگاه علوم پزشکی تهران در بیمارستان پارسا افتتاح و آماده خدمت رسانی به بیماران نیازمند خدمات ناباروری است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، کلینیک درمان ناباروری سطح سه بیمارستان پارسا با حضور دکتر علی گنجعلی خان، مدیر تعالی بالینی و امور بیمارستان ها، دکتر عسگری، رئیس بیمارستان پارسا، مژگان اکبری، مسئول اداره مادر، نوزاد و مامایی، روز دوشنبه سوم بهمن ماه ۱۴۰۱ افتتاح شد.
مدیر تعالی دانشگاه در خصوص راه اندازی این کلینیک گفت: با توجه به الزام اجرای ماده 41 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مبنی بر تجهیز، راه اندازی و توسعه مراکز درمان ناباروری بیمارستان پارسا پس از طی مراحل قانونی و کسب پروانه بهره برداری موفق به راه اندازی مرکز درمان ناباروری سطح سه شد. با توجه به فقدان وجود مرکز درمان ناباروری مشابه در حوزه بیمارستان، امید است با شناسایی و ارجاع به موقع زوجین نیازمند دریافت خدمت مذکور گامی موثر در افزایش جمعیت برداریم.
دکتر گنجعلی خان در ادامه گفت باتوجه اینکه پزشکان فوق تخصص نازایی در این مرکز مستقر هستند، گفت: مراکز درمان ناباروری باید مجهز به تمامی امکانات و خدمات مورد نیاز زوجین باشد و همه امور از جمله آزمایش های تخصصی باید در همین مراکز انجام و از ارجاع زوجین به بیرون از مراکز، پرهیز شود.
وی بر لزوم اجرای پوشش بیمه ای دستورالعمل حمایت از زوجین نابارور تاکید کرد.
رئیس بیمارستان پارسا در خصوص بیمارپذیری این بخش گفت: هر اقدامی که صورت می گیرد در ابتدا ممکن است با مشکلاتی مواجه باشد ولی مهم این است که انشاله با حمایت های معاونت درمان دانشگاه قطعا در سریع ترین زمان، این مهم مرتفع خواهد شد.

فائزه فهیمی تبار
تهیه کننده:

فائزه فهیمی تبار

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *