امکان استفاده از اماکن اقامتی برای بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی تهران

بازنشستگان خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران هم همانند کارکنان شاغل می‌توانند از ظرفیت‌های موجود اماکن استفاده بهینه کنند.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، حامد بوداغی رئیس معاون مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی و رئیس اداره بازنشستگی و وظیفه دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به برگزاری مراسم تکریم از بازنشستگان که در مرکز همایش‌های کارکنان دانشگاه و پیشنهاد استفاده از سهمیه مراکز اقامتی برای بازنشستگان محترم دانشگاه؛ گفت: با هماهنگی‌های صورت‌گرفته با اداره رفاه و تعاون دانشگاه مقرر شد، بازنشستگان عزیز با مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی به اداره رفاه و تعاون می‌توانند از اماکن اقامتی دانشگاه استفاده کنند.  
وی یادآور شد: اگر در زمان خاصی که مدنظرشان است فضای خالی وجود نداشته باشد درخواست می‌دهند و با برنامه‌ریزی در نوبت قرار می‌گیرند و این روند برای کارکنان شاغل هم به این صورت لحاظ شده است و تصمیم‌گیری می‌شود و درنهایت می‌توانند از این خدمات بهینه استفاده کنند.  
وی خاطرنشان کرد: بازنشستگان محترم خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران هم همانند کارکنان شاغل می‌توانند از ظرفیت‌های موجود اماکن استفاده بهینه کنند فقط این موضوع مهم را بازنشستگان گرامی و عزیز مدنظر داشته باشند که باید به اداره رفاه و تعاون مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی داشته باشند؛ برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری استفاده از این امکانات به عهده اداره رفاه و تعاون دانشگاه است.  
در ادامه ابراهیم خلیلی سرپرست اداره رفاه و تعاون  دانشگاه ضمن ابراز خرسندی از ادای دین به همکاران محترم بازنشسته دانشگاه حسب‌الامر جناب آقای دکتر رحیم نیا معاونت محترم  توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی دانشگاه تأکید کرد: به‌منظور سهولت دسترسی به امکانات اقامتی برای عزیزان بازنشسته همکاران محترم می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری با تماس تلفنی از طریق شماره‌تلفن‌های ۶۴۴۳۲۴۰۹ و یا ۶۴۴۳۲۲۷۵ نسبت به هماهنگی جهت استفاده از خدمات  اماکن اقامتی دانشگاه همانند همکاران محترم شاغل اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: خدمات بی‌شائبه همکاران محترم بازنشسته بر هیچ‌کس پوشیده نیست و اداره رفاه و تعاون دانشگاه خود را مکلف به ارائه خدمات به این عزیزان می‌داند.
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *