• تاریخ انتشار : 1401/08/17 - 10:55
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 566
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انتصاب ابراهیم خلیلی به سمت سرپرست اداره رفاه و تعاون دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر مسعود رفعتی سرپرست مدیریت نظارت و توسعه امور عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در حکمی ابراهیم خلیلی را به سمت سرپرست اداره رفاه و تعاون دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه، متن حکم به شرح زیر است:

جناب آقای ابراهیم خلیلی

با سلام و احترام
       با عنایت به توانمندی و تجربه جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره رفاه و تعاون منصوب می‌شوید تا نسبت به انجام موارد ذیل در اداره رفاه و تعاون، تحت نظارت مدیر نظارت و توسعه امور عمومی اقدام فرمایید:

  • ارزیابی اولویت‌های رفاهی پرسنل و ارائه راهکارهای لازم برای ارتقاء امکانات و تسهیلات رفاهی دانشگاه اعم از اقامتی، بانکی، درمانی و ...
  • برنامه‌ریزی و انجام تمهیدات لازم برای برخورداری عادلانه پرسنل از امکانات رفاهی دانشگاه
  • برنامه ریزی جهت برگزاری تورهای سیاحتی ـ زیارتی
  • ارتقای امور بیمه‌ای دانشگاه اعم از: انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی درمان کارکنان، بیمه‌های اموال و مسئولیت دانشگاه، شخص ثالث و بدنه وسایل نقلیه و بیمه‌های عمر و تامین آتیه و تلاش در بکارگیری تمهیدات بیمه‌ای به منظور کاهش هزینه‌های خسارت پرسنل و رفع دغدغه‌های آتی ایشان
  • برنامه‌ریزی برای ارتقای سلامت کارکنان
  • تعامل با ارگان ها و اماکن فرهنگی و تفریحی جهت ارتقای رضایتمندی سازمانی
  • انجام امور مربوط به پرداخت تسهیلات بانکی
  • برنامه‌ریزی جهت استفاده حداکثری از امکانات ورزشی دانشگاه جهت ارتقای ورزش کارکنان
  • استفاده از ظرفیت تعاونی ها در جهت ارائه خدمات به پرسنل دانشگاه

   امید است با اتّکال به خداوند متعال و در سایه توجّهات حضرت ولی‌عصر(عج) در راه خدمت به اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران موفق و پیروز باشید.  

دکتر مسعود رفعتی
سرپرست مدیریت نظارت و توسعه امور عمومی دانشگاه

 

  • گروه خبری : معاونت توسعه مديريت و برنامه ريزي منابع
  • کد خبر : 220120
سیده کاملیا داودزاده
تهیه کننده:

سیده کاملیا داودزاده

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *