برگزاری جشن دانشجویان نو ورود دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران

جشن نودانشجویان ۱۴۰۲ و دانشجویان ورودی ۱۴۰۱ دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور پرشور اساتید و دانشجویان دانشکده برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده داروسازی، جشن دانشجویان نو ورود ۱۴۰۲ و دانشجویان ورودی ۱۴۰۱ در دانشکده داروسازی با حضور دکتر محسن امینی رئیس دانشکده، دکتر سادات ابراهیمی معاون غذا و دارو دانشگاه و استاد گروه شیمی دارویی، دکتر ملیحه برازنده معاون دانشجویی و فرهنگی، دکتر زهرا توفیقی معاون آموزشی، دکتر عباس کبریایی زاده استاد گروه فارماکولوژی، دکتر سید حسین حاجی میری، اساتید و دانشجویان دانشکده یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ در تالار رازی دانشکده داروسازی برگزار شد.
دکتر محسن امینی رئیس دانشکده داروسازی ضمن خوشامدگویی به دانشجویان نو ورود، قدم‌نهادن به مرحله تازه‌ای از زندگی تحصیلی‌شان را به آنان تبریک گفت و سال‌هایی پر از شادی و موفقیت برای آن‌ها آرزو کرد.
دکتر امینی حیطه‌های کاری داروسازی را فراوان  خواند و آینده شغلی متنوعی را برای آن متصور شد.
رئیس دانشکده داروسازی با تأکید بر داشتن صبر و آرامش در دوران تحصیل، از نودانشجویان خواست با تلاشی دوچندان همگام با هم‌کلاسان خویش  پیش روند تا دچار وقفه‌ای در روند تحصیلات خود نشوند.
دکتر زهرا توفیقی معاون آموزشی دانشکده داروسازی نیز مقدم نودانشجویان را به جمع خانواده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران تبریک گفت و از آنان خواست تا قدر جایگاهی که در آن قرار دارند را بدانند.
معاون آموزشی دانشکده، تجربیات این دوران را همچون چراغی خواند که روشنی‌بخش مسیر پیشروی آنان است.
وی با اظهار امیدواری نسبت به تلاش‌های دانشجویان در تضمین فردایی روشن، قوی‌شدن در برابر مشکلات را متضمن آینده‌ای درخشان خواند. 
دکتر ملیحه برازنده معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده داروسازی ضمن خیرمقدم به نودانشجویان وظیفه اول آنها را علاوه بر داروساز خوب‌بودن، انسان خوب‌بودن دانست و گفت: در سال‌های درخشان حضور در دانشکده داروسازی و در کنار تمام تلاش‌های علمی خود به ابعاد و جنبه‌های دیگر زندگی همچون ابعاد روحی و معنوی نیز توجه داشته باشید و توان و انرژی خود را برای رشد همه‌جانبه بکار گیرید.
معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده گفت: ما نیز به‌عنوان مسئولین دانشکده پشتیبان و حامی شما  عزیزان هستیم و آرزوی موفقیت و پیروزی برایتان داریم. 
دکتر عباس کبریایی زاده عضو هیئت‌علمی دانشکده داروسازی و استاد گروه فارماکولوژی پس از خوشامدگویی با بیان اینکه توفیقی نصیب ما شده است تا ۶ سال در خدمت شما عزیزان باشیم؛ گفت: شما در دانشگاهی قدم گذاشته‌اید که مهد شکل‌گیری علم و عصاره دارالفنون است. دانشگاه علوم پزشکی تهران جایی است که در آن بزرگانی همچون دکتر قریب، دکتر اعتصام، دکتر نامدار، دکتر شفیعی، دکتر فرسام، دکتر شریعت‌پناهی و اساتید در قید حیات دکتر خلج، دکتر تاجرزاده برجسته نفس کشیده‌اند، پس اولین قدم این است که تاریخچه جایی که قرار است آینده حرفه‌ای‌تان رقم بزند را فرابگیرید.
دکتر کبریایی زاده پله اول موفقیت را قانون‌مداری ذکر کرد و افزود: در کلاس‌های داروسازی یک کلمه بسیار تکرار می‌شود و آن کلمه GOOD یا همان خوب است، پس شما به‌عنوان عضوی از تیم سلامت که در سلامت انسان‌ها نقش مهمی دارید باید خوب یاد بگیرید.
عضو هیئت‌علمی دانشکده داروسازی افزود: برای اینکه خوب باشید، باید قانون‌مدار باشید و قوانین را در حیطه‌های مختلف بیاموزید؛ پس وقتی که قانون‌مدار شدید پیش‌بینی‌پذیر نیز می‌شوید و همان‌طور که می‌دانیم؛ جوامع پیشرفته جوامعی هستند که پیش‌بینی‌پذیرند، پس زمانی که به هر دو اینها دست یافتید، جامعه به شما اعتماد می‌کند و به‌راحتی می‌توانید از دیگران کمک بخواهید و به آنها کمک کنید و آن جاست که موفقیت واقعی اتفاق افتاده است. 
استاد گروه فارماکولوژی در ادامه با اشاره به نام زنده‌یاد استاد غلامرضا امین از اساتید برجسته داروسازی در علم و اخلاق، به دانشجویان توصیه کرد که همیشه اثرگذار باشید تا نامتان ماندگار شود.
 
دکتر سید حسین حاجی میری از فارغ التحصیلان جوان گروه اقتصاد و مدیریت دارو، با بر شمردن ویژگی های منحصر به فرد حرفه داروسازی، به دانشجویان نو ورود تأکید کرد در  مسیر پیشرو ظرفیت های خود را برای تغییرات سازنده باور داشته باشید. 
وی از دانشجویان خواست تا قدر موهبت تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی تهران را بدانند و از فرصتهای بی نظیری همچون اساتید زبده، امکانات آزمایشگاهها، کلاسهای درس، داروخانه های دانشکده، دستیاران تخصصی، دانشجویان سال بالایی، فعالیتهای فوق برنامه و ده ها موقعیتی که  در محیط دانشکده با آن روبرو می شوند نهایت استفاده را ببرند.
 
توضیح اینکه پشتیبانی مراسم را شرکت سیناژن بر عهده داشت، همچنین گروه موسیقی متشکل از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران به اجرای برنامه پرداختند و در پایان این مراسم از اساتید و دانشجویان برتر در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی و سایر موارد تقدیر شد. 

 

محبوبه بهلولی
تهیه کننده:

محبوبه بهلولی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *