برگزاری جلسه مشترک معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران با مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز

جلسه مشترک به منظور بهره مندی از ظرفیت های دانشگاه علوم پزشکی تهران در حوزه فرهنگی و دانشجویی با حضور دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی با مدیران دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، این جلسه دوشنبه 16 مردادماه از ساعت 7 صبح در سالن شورای معاونت برگزار و دکتر ابراهیمی ایام شهادت سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) را تسلیت گفت و افزود: دانشگاه علوم پزشکی تهران همواره سعی دارد از امکانات و تکنولوژی به روز کشور در ارائه خدمات فرهنگی و دانشجویی به دانشجویان بهره برداری کند و در این راستا همکاران حوزه دانشجویی و فناوری اطلاعات امکانات خوبی را فراهم کرده اما هیچ وقت به وضعیت موجود رضایت نداریم و ان شاء الله بتوانیم امکاناتی در شان دانشگاه علوم پزشکی تهران مهیا کنیم.

وی همکاری مشترک و ارائه خدمات دانشجویی در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور را مغتنم شمرد و بیان کرد: با توجه به همدلی که میان معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه ها وجود دارد، فرصت خوبی است تا نقاط قوت دانشگاه ها بررسی و در دانشگاه های دیگر اجرایی و عملیاتی شود.

مهندس فرشاد میرزائی مدیر امور دانشجویی نیز ضمن خیرمقدم به میهمانان از دانشگاه علوم پزشکی تبریز، امکانات رفاهی و سامانه های مجازی معاونت را برشمرد و در خصوص توانایی آنها توضیحاتی ارائه کرد.

در ادامه دکتر فرهاد عباسعلی زاده مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز از میزبانی دانشگاه تهران تقدیر کرد و تعامل دوسویه را برای دانشگاه های کشور واجب و ضروری دانست.

توضیح اینکه، تیم دانشگاه تبریز از امکانات سامانه تردد مجتمع کوی علوم پزشکی تهران به همراه مهندس فرشاد میرزائی و دکتر نیره السادات روح اللهی مدیر امور خوابگاه ها بازدید کردند.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *