برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت هفته شیرمادر در شهرستان اسلامشهر

واحد سلامت خانواده شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در راستای برنامه های هفته شیرمادر، مسابقه نقاشی ویژه کودکان روستاهای بهرام آباد و گلدسته برگزار کرد.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، مریم دریایی پور، کارشناس برنامه شیرمادر شبکه در خصوص این مسابقه که در هفته جهانی شیرمادر (10 تا 16 مرداد) با شعار نگاهی نو به شیردهی مادران شاغل در خانواده،محل کار و جامعه در پایگاه ضمیمه گلدسته و خانه بهداشت بهرام اباد ویژه کودکان برگزار شدگفت: در ابتدای برنامه ویژه مادران در خصوص مزایای شیر مادر صحبت شد.
مراقبین سلامت  دو واحد در این جلسات آموزشی یادآور شدند که در بسیاری از جوامع، زنان از طریق به اشتراک گذاشتن وظایف خود، حمایت از یکدیگر و غالبا کمک گرفتن از سایر اعضای خانواده از جمله مادربزرگ، مسئولیت هایشان را مدیریت می کنند. امروزه مردان مسئولیت بیشتری را برعهده می گیرند و بنابراین والدین هر دو نیاز به حمایت دارند. همه محل های کار و اماکن عمومی باید یک مکان خصوصی برای مادران شیرده داشته باشند که مادران بتوانند شیر خود را با شیردوش بدوشند و ذخیره کنند یا در صورت نیاز مستقیماً شیر دهند.
 دریائی پور در همین راستا به 30 پایگاه تحت پوشش شبکه دارای اتاق مادر و کودک اشاره کرد و افزود: در ادامه برنامه مسابقه نقاشی برای کودکان برگزار و به شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

کبرا قلی زاده
تهیه کننده:

کبرا قلی زاده

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *