برگزاری پنجمین جلسه کارگروه برنامه های آغاز سال تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی تهران

با حضور مهندس فرشاد میرزائی مدیر امور دانشجویی و دبیر ستاد استقبال از دانشجویان نو ورود به دانشگاه علوم پزشکی تهران، پنجمین جلسه کارگروه برنامه ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، این جلسه دوشنبه 23 مردادماه 1402 از ساعت 10 با حضور مسئولان کمیته ها در سالن شورا برگزار و فاطمه سعیدی و دکتر بهزاد قبادی مجد گزارشی از فعالیت های کمیته تولید محتوا ارائه کردند.
ابتدا فاطمه سعیدی کارشناس فرهنگی در خصوص شرح وظایف کمیته تولید محتوا و برنامه هایی که برای تیم های دانشجویی و کارکنان در نظر گرفته اند توضیحاتی ارائه داد و سپس برنامه های این کمیته توسط حاضران در جلسه مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
مهندس میرزائی ضمن قدردانی از زحمات کمیته تولید محتوا از آن ها خواست برای تهیه محتوای مناسب از تمامی ارکان دانشگاه به خصوص دانشجویان، استادان و کارکنان علاقه مند در دانشگاه شناسایی و از ظرفیت های آن ها استفاده شود.
وی تولید محتوا برای دانشجویان نوآمده به دانشگاه را مهم و ضروری دانست و از همکاران دیگر کمیته خواست نظرات و پیشنهاداتی که قابلیت اجرایی دارد، ارائه کنند.
توضیح اینکه، در سال جاری با توجه به مصوبه هیئت رئیسه دانشگاه برنامه آغاز سال تحصیلی به صورت منسجم و با حضور همه دانشجویان جدید و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار خواهد شد.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *