برگزاری کلاس آموزشی برای کودکان تالاسمی و خانواده آنها در مرکز طبی کودکان

در راستای تحقق اهداف آموزش به بیماران تالاسمی و خانواده‌های آنها، کلاس آموزشی روانشناسی با موضوع «شناسایی باورهای محدودکننده، خطاهای شناختی و ایجاد انگیزه» در مرکز طبی کودکان برگزار شد.

برگزاری کلاس آموزشی برای کودکان تالاسمی و خانواده آنها در مرکز طبی کودکان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان مرکز طبی کودکان، در راستای تحقق اهداف آموزش به بیماران تالاسمی و خانواده‌های آنها، جلسه آموزشی « شناسایی باورهای محدودکننده، خطاهای شناختی و ایجاد انگیزه» با پیگیری جامعی سوپروایزر درمانگاه دوشنبه 20 شهریور 1402 به صورت حضوری در درمانگاه تالاسمی برگزار شد.

مدرس دوره طیبه زمانی، مطالب مرتبط با شناسایی باورهای محدودکننده، خطاهای شناختی و ایجاد انگیزه در بیماران تالاسمی را برای شرکت‌کنندگان اینگونه شرح داد: هر نوع باور که مانع از شکوفایی شما شود، یک باور محدودکننده است. باورهای محدودکننده اجازه استفاده از ظرفیت کامل ذهن و روان و تمرکز را به ما نمی‌دهد. همچنین توان ما در موضوعات و مهارت‌های مختلف را ضعیف نشان می‌دهد در نتیجه نمی‌گذارند باور کنیم که بسیاری از مشکلات، تنها حاصل باورهای اشتباه است و در واقعیت وجود ندارد. عوامل بسیاری در شکل‌گیری این باور ها نقش دارد که عبارت‌اند از محیط خانواده، فرهنگ جامعه، محیط مدرسه و معاشرت با دوستان. در کنار تمام این عوامل باید به این نکته مهم توجه کنید همه چیز بستگی به شما دارد که اجازه دهید باور های منفی و یا باور های مثبت در شما شکل بگیرند.

جلسه با پرسش و پاسخ پایان یافت.

هما پارساکیا
تهیه کننده:

هما پارساکیا

تصاویر

برگزاری کلاس آموزشی برای کودکان تالاسمی و خانواده آنها در مرکز طبی کودکان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *