زندگی به رنگ سادگی

تامزلایف 11 دانشگاه علوم پزشکی تهران: اصل ساده‌زیستی و در کنار هم بودن از اصول مهم زندگی مشترک محسوب می شود

محمد روستایی دانشجوی داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران در حاشیه جشن بزرگ ازدواج دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی تهران و در گفتگو با روابط‌عمومی دانشگاه، ازدواج آسان را موجب پیشرفت‌های فراوانی در زندگی فرد دانست.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در حاشیه جشن بزرگ ازدواج دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی تهران و در گفتگو روابط‌عمومی دانشگاه با زوج‌های دانشجو، محمد روستایی دانشجوی سال آخر داروسازی دانشگاه، ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری این جشن باشکوه، به اثرات ازدواج آسان در زندگی جوانان اشاره کرد و گفت: ازدواج در زمان جوانی موجب پیشرفت‌های زیادی در زندگی انسان می‌شود و توصیه من به دوستانم که اغلب نیز مجرد هستند؛ این است که سخت‌گیری را کنار گذاشته و به ازدواج آسان روی بیاورند تا از نتایج خوب آن بهره‌مند شوند.

محمد روستایی دانشجوی داروسازی دانشگاه، اصل ساده‌زیستی و در کنار هم بودن را از اصول مهم زندگی مشترک خواند و زندگی در خوابگاه‌های متأهلین را مصداقی بر این گفته بیان کرد.

در ادامه یاسمن سلیمانی همسر ایشان، مصادف شدن این جشن زیبا را با سالگرد عقدشان به فال نیک گرفت و گفت: ما تصمیم گرفتیم در زمان دانشجویی و قبل از اتمام تحصیلات زندگی مشترک خود را آغاز کنیم؛ زیرا ازدواج برای ما بهترین گزینه و همانند حاشیه‌ای امن به حساب می آمد.

وی با بیان این مطلب که در ازدواج آسان درنگ نکنید؛ افزود: در ازدواج با فرد مناسبی که دوستش دارید و می‌توانید به وی تکیه کنید شک نکنید و به دنبال رضایتمندی کامل و مهیاشدن همه شرایط نباشید و با توکل به خدا زندگی مشترک خود را آغاز کنید.   

محبوبه بهلولی
تهیه کننده:

محبوبه بهلولی

فیلم بردار
تدوین گر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *