• تاریخ انتشار : 1402/08/06 - 12:30
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 186
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تدوین برنامه استراتژیک معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران ویژه مدیران و کارشناسان

نحوه تدوین برنامه استراتژیک معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، به مدیران و کارشناسان این معاونت در راستای دست یابی به اهداف آموزش داده شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، این برنامه با هدف ایجاد زمینه مناسب و مساعد به دانشجویان در تحقق اهداف آموزش عالی کشور بر اساس الگوی برنامه‌ی توسعه، برنامه ریزی شده است.
این معاونت در کنار فراهم نمودن زمینه تحقق رسالت دانشگاه در عرصه‌های آموزش و پژوهش، رسالت سوم دانشگاه یعنی «فرهنگ سازی و جامعه پذیر بودن دانشجویان» را نیز بر عهده دارد. چشم‌انداز حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی، فراهم‌سازی محیطی بدور از دغدغه‌های گوناگون دانشجویی برای رسیدن به این رسالت‌های مهم است.
براین اساس جلسه ای ویژه مدیران معاونت، 29 مهرماه 1402 از ساعت 12:30 تا 14 در سالن شورا با حضور دکتر علی محمد مصدق راد برای ارائه و توضیحات لازم و همچنین راهکارهای مورد نیاز برگزار شد.
در ادامه جلسه ای ویژه کارشناسان مدیریت ها 1 آبان ماه 1402 در راستای آشنایی با برنامه استراتژیک، ثبت اطلاعات و بازنگری مطالب با حضور کارشناس مربوطه برگزار شد.

  • گروه خبری : معاونت فرهنگی دانشجویی
  • کد خبر : 249533
علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *