تیم دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران موفق به کسب رتبه برتر در رقابت های مثبت آرمان شد

به همت اداره کل فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و با همکاری مدیریت فرهنگی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تهران، نشست دانشجویان فعال فرهنگی در حوزه کانون ها و نشریات دانشجویی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، نشست دانشجویان فعال فرهنگی در حوزه کانون ها و نشریات دانشجویی از 21 تا 24 مردادماه در شهر مقدس مشهد و در هتل توریست توس برگزار شد.
رویداد فرهنگی و آموزشی مثبت آرمان توسط معاونت فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با هدف توانمندسازی فعالان دانشجویی فرهنگی در قالب 10 اردوی مجزا برای گروه های دانشجویی از 27 تیر آغاز و تا دهم شهریورماه 1402 ادامه دارد و تا کنون با حمایت مدیریت فرهنگی اجتماعی دانشگاه 4 اردو شامل همتایاران (پسر) هیات ها و کانونهای مذهبی (دختر  و پسر) و کانونها و نشریات دانشجویی (دختران) به این رویداد فرهنگی اعزام شده اند.
در روز نخست این نشست فرهنگی آموزشی پس از اسکان دانشجویان در مجتمع توریست توس مشهد افتتاحیه و کارگاه آموزشی تفکر، تعقل و آگاهی با سخنرانی دکتر معماریان و زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار و در روز دوم کارگاه حل مسئله با همراه جدیدترین متدهای آن با تدریس دکتر انصاری نیا و بخش علمی آن با همراهی دکتر فرهادی، زیارت حرم امام رضا ( ع ) و بر گزاری مسابقات ورزشی برگزار شد.
روز سوم دوره مثبت آرمان در مقوله هوش مصنوعی کارگاهی با حضور میرزایی و خدایی برگزار و به منظور تکمیل بوم ثبت فرایند حل مسئله 44 تیم حاضر به رقابت پرداختند و پس از داوری مقدماتی 9 تیم به مرحله نهایی راه یافتند.
توضیح اینکه در روز پایانی این نشست هریک از تیم ها به دفاع از طرح خود پرداختند و تیم اعزامی دانشگاه علوم پزشکی تهران و زابل با کسب 207 امتیاز از مجموع 210 امتیاز به عنوان تیم برتر این رقابت ها انتخاب و معرفی شدند.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *