جلسه رابطین آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد

جلسه رابطین و سوپروایزرهای آموزشی همه واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران در سازمان مرکزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، در جلسه رابطین و سوپروایزرهای آموزشی که چهارشنبه 18 مرداد 1402 در سالن دارالفنون سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران تشکیل شد؛ در ابتدا نیلوفر امیری معاون مدیریت توسعه سازمان و سرمایه انسانی به بیان مطالبی در خصوص اثربخشی آموزش و گروه‌های هدف پرداخت. 
در ادامه سپیده مسعود رئیس گروه آموزش ضمن خدمت کارکنان هم به نمای کلی کارهای انجام شده در زمینه آموزش کارکنان از جمله؛ «نیازسنجی آموزشی، برنامه‌ریزی و اجرایی آموزش، ارزشیابی و اثربخشی آموزش»، اقدامات انجام شده در حوزه آموزش، برگزاری آزمون‌های جامع توجیهی، نکات قابل‌توجه، معرفی تغییرات سامانه آکادمی و... اشاره کرد. 
وی در ادامه مطالبی را در خصوص آزمون توجیهی بدو خدمت، برگزاری آزمون جامع در دانشگاه علوم پزشکی تهران، تدوین تقویم آموزشی (نیازسنجی آموزشی) و... مطرح کرد. 
سپس گیلدا رجبی کارشناس این حوزه تغییرات سامانه آکادمی را به‌صورت آنلاین و مرحله‌به‌مرحله برای رابطین آموزش داد و این دوره را جزو دوره‌های آموزشی ضمن خدمت رابطین درج کرد. 
توضیح اینکه در پایان جلسه رابطین و سوپروایزر آموزشی همه واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران در خصوص مطالب مطرح شده بحث و پرسش‌وپاسخ صورت گرفت. 
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *