• تاریخ انتشار : 1401/09/06 - 18:36
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 830
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

بررسی طرح وب سایت جدید دانشکده پیراپزشکی

دکتر ترابی: ارزش های دانشگاه علوم پزشکی تهران باید هرچه بیشتر در فضای مجازی نشان داده شود

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست بررسی طرح وب سایت جدید دانشکده پیراپزشکی با اشاره به تاریخ 171 ساله دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: باید تلاش کرد تا ارزش های دانشگاه هرچه بیشتر در فضای مجازی که زندگی دوم افراد جامعه در آن جاری است، نشان داده شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده پیراپزشکی، این جلسه با حضور دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه، دکتر شعبان علیزاده رئیس دانشکده و مسئولان این دانشکده دوشنبه 30 آبان 1401 در سالن جلسات برگزار شد.  
دکتر علیزاده در ابتدای جلسه ضمن خیرمقدم به مهمانان گفت: دانشکده پیراپزشکی طی دو سال گذشته با هدایت مدیریت روابط عمومی دانشگاه در ایجاد نگرش و ماموریت نوین در حوزه برندسازی و بین المللی سازی دانشکده کوشا بوده است.  
وی ادامه داد: این دانشکده در سال های اخیر وارد حوزه های جدید مسئولیت پذیری اجتماعی از جمله برپایی مرکز واکسیناسیون کووید19 شده که اقدامی بی‌سابقه در بین  دانشکده های متناظر است.  
دکتر علیزاده افزود: آزمایشگاه تشخیص مولکولی کووید19 دانشکده نیز مورد تایید سازمان بهداشت جهانی و عضو پروژه ICERP است و خوشبختانه این آزمایشگاه به شبکه مولکولی تشخیص آنفلوانزا پیوسته است. مجموع این پیشرفت ها ما را به سمت نگرش جدید به وب سایت، شبکه های اجتماعی و روابط عمومی و فاصله گرفتن از نگاه کلاسیک هدایت کرده است.  
 
رئیس دانشکده پیراپزشکی ارتقای جایگاه ملی و بین المللی دانشکده و دانشگاه را در نتیجه این فعالیت ها دانست و گفت: فراهم سازی شرایط استفاده همگانی از سایت در حوزه دانش و مسئولیت های اجتماعی و برنامه ریزی جامع برای تولید محتوای ارزشمند ضروریست که با توکل برخدا و حمایت های شما و مسئولان مرتبط در این حوزه تحقق می یابد.
 
دکتر ترابی نیز در ادامه این جلسه گفت: حضور موثر و چشمگیر در رتبه بندی های بین المللی و فضای مجازی از اولویت های توجه به هویت دانشگاهی درفضای مجازی است.
وی با اشاره به تاریخ 171 ساله دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: باید تلاش کرد تا ارزش های دانشگاه هرچه بیشتر در فضای مجازی که زندگی دوم افراد جامعه در آن جاری است را  نشان داد. در این راستا ساماندهی یکپارچه وب‌سایت‌های دانشگاه در دستور کار قرار گرفت تا با مدیریت پویای فضای مجازی و توجه به استانداردهای بین المللی رتبه دانشگاه در وبومتریکس ارتقا یابد.
 
 
مدیر روابط عمومی دانشگاه در توضیح شاخص های وبومتریکس گفت: این نظام رتبه بندی، وب سایت دانشگاه، دانشکده ها، بیمارستان ها و مراکز تحقیقاتی را به صورت جداگانه می سنجد. در این رتبه بندی مواردی همچون تعداد بازدید مطالب سایت، تکراری نبودن مطالب، میزان ارجاع به سایت در سایت های دیگر، مورد بررسی قرار می گیرد.
وی افزود: محتوای تولید شده در هر قالبی که باشد باید از استانداردها بهره مند باشد تا قطعاً بهتر دیده شود.
 مدیرروابط عمومی دانشگاه با اشاره به این نکته که این دانشگاه دارای 16 حوزه مرجعیت علمی است، بر لزوم داشتن مرجعیت رسانه ای در این حوزه ها تاکید کرد و گفت: در سایر حوزه‌ها نیز باید به این سمت حرکت کرد که در آنها مرجعیت رسانه ای ایجاد شود.
دکتر ترابی گفت: رشته های علمی در دانشکده پیراپزشکی دارای فعالیت های منحصربه فرد، کم نظیر و بسیار پرتقاضا در حوزه خدمات است لذا این دانشکده از ظرفیت بالایی برای برند شدن و رسانه ای شدن برخوردار است.
در ادامه مهندس نعیمی رئیس اداره فناوری اطلاعات روابط عمومی دانشگاه ضمن ارائه گزارشی جامع در مورد سایر وبسایت های داخلی و جهانی، رویکردها و نکات مثبت سامانه یکپارچه وب‌سایت‌های دانشگاه را عنوان کرد.

  • گروه خبری : دانشکده علوم پیراپزشکی,TUMS BRAND
  • کد خبر : 222308
محمد معین افشاری
تهیه کننده:

محمد معین افشاری

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *