نشست هم اندیشی مدیر روابط عمومی با کارشناسان سینا رسانه

دکتر ترابی: تحقیق در حوزه‌های مختلف روابط‌عمومی برای دستیابی به تصویر بهتر، مناسب تر و شایسته تر، یکی از اقداماتی است که باید با جدیت پیگیری شود

دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی در نشست هم اندیشی با کارشناسان سینا رسانه گفت: تحقیق در حوزه‌های مختلف روابط‌عمومی برای دستیابی به تصویر بهتر، مناسب تر و شایسته تر، یکی از اقداماتی است که باید با جدیت پیگیری شود.

نشست هم اندیشی مدیر روابط عمومی با کارشناسان سینا رسانه

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست دوشنبه 14 اسفند ۱۴۰۲، دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه، با اشاره به برگزاری تامز تاک هوش مصنوعی آن را از نقاط عطف فعالیت های سینا رسانه دانست و گفت: فعالیت های رسانه ابعاد مختلفی دارد که یکی از آن‌ها موج‌افرینی و  یا برافراشتن موج های موجود است.
وی با بیان اینکه تامز تاک هوش مصنوعی یکی از مصادیق موج آفرینی رسانه‌ای است افزود: روابط عمومی، باید تحولات علمی را در قالب موج‌های رسانه‌ای، در دانشگاه، توسعه دهد و برای این منظور لازم است پیشرفت‌های علمی را به صورت مداوم رصد کند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه تامزتاک هوش مصنوعی را فصل جدیدی از مطالعات آینده نگارانه دانست و افزود: به عنوان مثال زمانیکه در خصوص ربات جراح سینا تولید محتوا صورت می گیرد بخشی از  این تولید محتوا مربوط به مطالعات آینده نگری در زمینه تغییراتی است  که ربات در ارائه خدمت درمانی در آینده خواهد داشت.
دکتر ترابی با تاکید بر اهمیت انعکاس برنامه تامز تاک هوش مصنوعی گفت: در این نشست تازه‌های هوش مصنوعی و چالش‌های آن بررسی می‌شود در نتیجه نحوه انعکاس این برنامه باید به‌گونه‌ای باشد که افراد را به مطالعه و به کارگیری از هوش مصنوعی ترغیب کند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه، پژوهش را یکی از ارکان مهم فعالیت‌های روابط عمومی دانست و افزود: تحقیق در حوزه‌های مختلف روابط‌عمومی برای دستیابی به تصویر بهتر، مناسب تر و شایسته تر، یکی از اقداماتی است که باید با جدیت پیگیری شود.
در پایان کارشناسان روابط عمومی نظرات خود را بیان کردند.

نسیم اخگر
تهیه کننده:

نسیم اخگر

تصاویر

نشست هم اندیشی مدیر روابط عمومی با کارشناسان سینا رسانه